کوچکی نژاد در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان

در استان گیلان با هدایت علما افتخارات زیادی رقم خورده است

نماینده رشت گفت: مردم انقلابی استان یک روز قبل از تجمع کشوری در ۸ دی وارد صحنه شدند و در این استان با هدایت علما افتخارات زیادی رقم خورده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با حضور با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

در این جلسه جبار کوچکی نژاد رئیس مجمع نمایندگان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سال نو گفت: تاریخ گواه است که در هر کجا که افتخاری صورت گرفته است راس آن روحانیون بودند و گیلان نیز از این امر مستثنی نبوده و همه از گیلان با روحانی میارز میرزا کوچک جنگلی با افتخار یاد می‌کنند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس گیلان سرداران زیادی را تقدیم کرد با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: مردم انقلابی استان یک روز قبل از تجمع کشوری در ۸ دی وارد صحنه شدند و در این استان با هدایت علما افتخارات زیادی رقم خورده است.

وی افزود: از مقام معظم رهبری بسیار تشکر میکنم که فردی جوان و بومی را به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان منصوب کردند. از آیت الله قربانی هم که حدود دو دهه نمایندگی ولی فقیه در گیلان و امامت جمعه رشت برعهده داشتند و شخصیتی فرهیخته و اهل قلم هستند، تشکر می کنم و امیدوارم مردم گیلان از ایشان همچنان بهره بگیرند.

کوچکی نژاد یادآور شد: مسائل مهمی مانند مبارزه با فساد مطرح است که امیدوارم با هدایت و راهنمایی ایشان شفاف سازی‌ که از توصیه‎های مقام معظم رهبری و دفتر ایشان است صورت گیرد.

Share