با حکم رضا رسولی؛

دبیر هیات کاراته استان گیلان منصوب شد

با حکم رضا رسولی، رییس هیات کاراته استان گیلان «حامد زیکساری» به عنوان دبیر این هیات منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی نشستی در هیات کاراته استان گیلان، مراسم تودیع و معارفه دبیر هیات، برگزار شد.

در این جلسه عبدالله میلانچی دبیر پیشین هیات کاراته گفت: از ابتدای حضور آقای رسولی در هیات کاراته تلاش کردیم تا به اصلاح اشکالات ساختاری هیات بپردازیم و به کمک همه دوستان موفق به ایجاد ۲۲ مورد تغییر شدیم، اما متاسفانه به دلیل محدودیت زمانی و تداخل کاری که برایم به وجود آمد امکان ادامه همکاری نبود.

وی همچنین ادامه داد: از حضور حامد زیکساری که افتخار شهر و استان ما است در کسوت دبیری هیات کاراته بسیار خوشحالم چرا که ایشان جوانی متواضع و بااخلاق است که صمیمانه برایش آرزوی موفقیت داشته و در مسیر از هیچگونه کمکی کوتاهی نخواهم کرد.

در ادامه حامد زیکساری دبیر هیات کاراته استان گفت: از زحمات استاد میلانچی در زمان حضور ایشان به عنوان دبیر هیات و همینطور از اعتماد جناب رسولی تشکر میکنم. تلاش خواهم کرد تا با بهره گرفتن از راهنمایی های عزیزان در مسیر کسب موفقیت های درخشان برای کاراته استان گام بردارم، چرا که کاراته در گیلان از ظرفیت بسیار بالایی برخودار است.

در بخش دیگر این نشست رضا رسولی، رییس هیات کاراته استان گیلان با قدردانی از زحمات و تلاش های عبدالله میلانچی دبیر پیشین گفت: کار آقای میلانچی بسیار ارزشمند و فراموش نشدنی است، چرا که ایشان با تمام وجود به کاراته عرق دارند و از هیچ تلاشی برای هیات کوتاهی نکرده و انشالله نخواهند کرد; اما متاسفانه به دلیل دغدغه های شخصی و محدودیت های کاری، امکان ادامه همکاری در قالب فعلی برای آقای میلانچی فراهم نبود. به همین دلایل با صحبت هایی که شد آقای زیکساری که از قهرمانان ارزنده و خوشنام این رشته ورزشی هستند مسئولیت دبیری را برعهده گرفته اند. رسولی اظهار امیدواری کرد با هماهنگی ها و تلاش های صورت گرفته آقای میلانچی در کسوتی دیگر همچنان در کنار هیأت باشد.

رسولی در ادامه با اشاره به نقاط ضعف و قوت موجود در هیات کاراته و مشکلات فعلی ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم ضعف ها را پوشش داده و نقاط قوت را تقویت کنیم تا بتوانیم دوباره به مسیر کسب موفقیت های درخشان و روزهای پرافتخار برسیم.

Share