فرماندار شفت:

داشتن قدرت خطرپذیری بالا از شاخص های مثبت جوانان است | کسی که زمین دارد فقیر نیست

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، روند مهاجرت از شفت را تغییر خواهد داد به ضرب المثلی اشاره و افزود: “کسی که زمین دارد فقیر نیست” و دولت نیز برای کشاورزی و بوم گردی برنامه های خوبی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جمعی از جوانان حامی دولت در شفت عصر با محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شفت در این نشست صمیمی که به مناسب فرارسیدن سال نو برگزار شد، با استقبال از گفتمان و هم اندیشی با آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: جوانان شفاف، زلال و بانشاط هستند و در کنار این ویژگی شجاعت و شهامت دارند.

وی بهره گیری از تجربه بزرگان برای رشد و شکوفایی استعداد های جوانان به ویژه در مسایل سیاسی را ضروری دانست و افزود: داشتن قدرت خطرپذیری بالا از شاخص های مثبت جوانان است.

نماینده عالی دولت در شفت از نقش آفرینی جوانان این شهرستان در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات سال ۹۲ قدردانی کرد و افزود: امیدوارم سال نو سال خوبی برای همه مردم به ویژه این قشر از جامعه ما باشد.

وی با اشاره به اینکه وجود فضای تضارب آرا سبب پیشرفت جامعه می گردد، افزود: حفظ منافع ملی نقطه ای است که باید همواره با هم باشیم.

محسنی با بیان اینکه فضای نقادی با سیاهنمایی و تخریب متفاوت است افزود: گسترش رسانه ها در شفت و افزایش تولید محتوا به پیشرفت این شهرستان کمک شایانی خواهد نمود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای پایداری مشاغل به واحد های شهرک صنعتی  شفت اعطا شد افزود: تسهیلات کم بهره طرح کارا فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در روستاها به ویژه برای جوانان و بانوان است و روستاییان و عشایر می تواند در سامانه این طرح ثبت نام کنند.

فرماندار شفت آموزش را گام اساسی توسعه یک جامعه پویا برشمرد و افزود: محیط زیست و مدریت پسماند در این شهرستان نیازمند مشارکت جوانان در فرهنگ سازی است و اگر می خواهیم این مشکل را حل کنیم باید کودکانمان را نیز متوجه پسماند نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ایجاد اختلافات و قومیت گرایی و تلاش برای گسست فرهنگی میان گیلک ها و تالش ها را یک آسیب بزرگ و مانع پیشرفت و توسعه در شهرستان شفت برشمرد.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، روند مهاجرت از شفت را تغییر خواهد داد به ضرب المثلی اشاره و افزود: “کسی که زمین دارد فقیر نیست” و دولت نیز برای کشاورزی و بوم گردی برنامه های خوبی دارد.

گفتنی است در این نشست صمیمی تعدادی از جوانان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

Share