رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

خدمت به گیلان خدمت به هویت ایران است

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری گفت: ما در گیلان سرافرازی هستیم که رهبر حکیم و معظم ما در مورد این استان می‌فرمایند که خدمت به گیلان خدمت به هویت ایران است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با حضور با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه درخت انقلاب به ۴۰ سالگی رسیده و ۴ دهه است که مردم از میوه های شیرین این درخت پر برکت بهرمند هستند، یادآور شد: اولین شکوفه های درخت انقلاب برپایی نماز جمعه بود که از شیرین ترین میوه‌های رحمانی است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری یادآور شد: این امکان بزرگ که یکی از اصلی ترین مراکز سرمایه اجتماعی برای کشور بود سبب تببین و ترویج انقلاب و در کنار مساجد شد.

وی ادامه داد: ما در گیلان سرافرازی هستیم که رهبر حکیم و معظم ما در مورد این استان می‌فرمایند که خدمت به گیلان خدمت به هویت ایران است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: در این جلسه از زحمات آیت الله قربانی تجلیل خواهد شد و استان گیلان از نماینده تازه نفس خود آیت الله فلاحتی استقبال می‌کند.

وی افزود: امیدوارم حضور ایشان سبب توجه ویژه ای به این استان و جوانان که مورد تاکید رهبری است، گردد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه نمایندگی ولی فقیه نعمت بزرگی است که سبب اعتلای دینی و فرهنگی آن خطه خواهد شد، گفت: آیت الله قربانی از برکات نظام هستند و امیدواریم که با فراغتی که پیدا می‌کنند تالیفاتشان بیشتر شود.
،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share