کارگردان سریال «آنام» روایت کرد:

حادثه‌ای که جان بازیگر سرشناس را به خطر انداخت

جواد افشار گفت: وقتی گرجستانی بر درخت تکیه زد و چشمانش را بست ناگهان شاخه درخت شکسته و او افتاد اما خدا رحم کرد و پایش در شاخه ای گیر کرده و در هوا و زمین آویزان شد همه شتابان به دنبال او رفته و نجاتش دادیم و خوشحال بودیم از این که خدا او را برای ما حفظ کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان، جواد افشار کارگردان «آنام» به جزئیات تولید این سریال و مسائلی که وجود داشت اشاره و بیان کرد: آنام سختی های زیادی در تولید داشت با توجه به محدودیت ها و مشکلات مالی که پیش رو داشتیم سعی کردیم این مشکلات را تحمل کنیم تا خروجی بهتری داشته باشیم به همین دلیل به آذربایجان رفته و در روستاهای محروم و دورافتاده با سختی های بسیار زیاد، محدودیت ها و محرومیت ها توانستیم تصاویر زیبا و خروجی خوب و قصه های ناب روایت کنیم که برای مخاطب تازگی داشته باشد و دوستش داشته باشد که خوشبختانه این اتفاق روی داد.

وی درباره اینکه فیلمبرداری در آذربایجان دلیل خاصی دارد یا خود او آذری است افزود: همه آذری ها را دوست دارم و دوستان زیادی در آذربایجان، اتبریز، ارومیه و اردبیل دارم اما آذری نیستم بلکه اهل قم هستم.

این کارگردان به بیان خاطره ای از سریال آنام پرداخت و توضیح داد: وقتی سکانس مرگ خان با بازی سیروس گرجستانی را ضبط می کردیم این هنرمند باید روی درخت می نشست و ساز می نواخت و به آرامی در همان حال با تکیه بر درخت چشمانش بسته می شد و فوت می کرد. ضبط این صحنه را کلید زدیم و وقتی گرجستانی بر درخت تکیه زد و چشمانش را بست ناگهان شاخه درخت شکسته و او افتاد اما خدا رحم کرد و پایش در شاخه ای گیر کرده و در هوا و زمین آویزان شد همه شتابان به دنبال او رفته و او را نجات دادیم و خوشحال بودیم از این که خدا او را برای ما حفظ کرده است.

افشار به پیشنهاداتی که در حال حاضر برای فیلمسازی دارد اشاره و خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد مطرح است اما در حال بررسی هستیم که کدام یک را برای تولید شروع کنیم و فکر می کنم در هفته های آینده ساخت یکی از آن ها را شروع کنیم.

Share