از هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم

تساوی خانگی گیلان داماش مقابل نفت و گاز گچساران

از هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور دو تیم داماش گیلان و نفت و‌ گاز گچساران در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند و که در پایان این بازی با تساوی صفر-صفر به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم داماش گیلان و نفت و‌ گاز گچساران در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

مسلم حق شناس، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، مصطفی آقاجانی، محمد همرنگ(سعید باقرپسند)، علی اصغر کریمی، میثم میرپسندیده(محمد طالبی)، سعید طالبی، سعید مرتضوی(میلاد پورصف شکن) و صادق رضایی در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

در این بازی حساس داماش گیلان توپ و میدان را بیش از حریف خود در اختیار داشت اما نتوانست در نهایت دروازه حریف را باز کند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گفتنی است داماش گیلان پیش از این بازی با ۹ امتیاز از ۶ بازی خود در جایگاه سوم گروه ب مرحله نهایی لیگ دسته دوم قرار داشت و نفت و گاز گچساران با کسب ۱۲ امتیاز از ۶ بازی خود در جایگاه دوم بود.

حواشی بازی

بازیکنان نفت و‌ گاز گچساران پیش از آغاز بازی با شاخه های گل به سمت هواداران داماش رفتند.

بازیکنان داماش گیلان با بنری که روی آن نوشته بود «خاک حیران بوی گیلان می دهد گیل و تالش از برش جان می دهند» وارد زمین شدند.

بیش از شش هزار هوادار داماش در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

 

 

Share