در هفته هشتم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم

تساوی خارج از خانه داماش در واپسین ثانیه‌های بازی

در چهارچوب هفته هشتم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم خاتم الانبیا بوکان به مصاف سردار بوکان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چهارچوب هفته هشتم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم خاتم الانبیا بوکان به مصاف سردار بوکان رفت که در نهایت این دیدار را در حالی که با نتیجه دو برصفر از حریف خود عقب بود، با گل ثانیه های پایانی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسانید.

مسلم حق شناس، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، میلاد پورمحسن، علی اصغر کریمی، آزاد جعفرزاده (سعید مرتضوی)، میثم میرپسندیده (محمد طالبی)، مصطفی آقاجانی، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن (سعید باقرپسند) و صادق رضایی در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

گل های این بازی را سامان نورمحمدی و جابرنصیری در دقایق ۱ و ۲۱ برای بوکان و همچنین سید کاظم رحمانی و سعید باقرپسند در دقایق ۸۳ و ۴+۹۰ برای داماش گیلان به ثمر رساندند.

داماش گیلان با کسب این تساوی در فاصله دو هفته به پایان مسابقات با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول مسابقات باقی ماند و کماکان امید دارد که بتواند به مقام دوم و جنگ پلی آف صعود کند. از سویی دیگر شاهین بوشهر در پایان هفته هشتم صعود خود به لیگ یک را با ۲۰ امتیاز قطعی کرد و نفت و گازگچساران نیز با تساوی برابر شهرداری بندرعباس ۱۴ امتیازی شد و در جایگاه دوم باقی ماند.

Share