امام جمعه موقت آستارا

تبلیغ کالای خارجی یک عمل منفی تلقی شود|تولیدکنندگان باید استانداردهای لازم را فراهم کنند

صالحی با اشاره به اینکه طبق فرموده پیامبر اکرم اسلام از کالایی استفاده کنید که استحکام لازم را داشته باشد، خاطرنشان کرد: تبلیغ کالای خارجی باید تبدیل به یک عملی منفی شود و مسئولان برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی از کالای خارجی استفاده نکنند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: مردم از یک بام و دو هوایی مسئولان ناراحت می شوند.

حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان افزود: ما در سال نامگذاری حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری
باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرده و در کنار این حمایت مردم، تولیدکنندگان نیز باید استانداردهای لازم برای کالا را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده پیامبر اکرم اسلام از کالایی استفاده کنید که استحکام لازم را داشته باشد، خاطرنشان کرد: تبلیغ کالای خارجی باید تبدیل به یک عملی منفی شود و مسئولان برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی از کالای خارجی استفاده نکرده و ثروت اندوزی نکنند. مسئولین به کارخانه‌های تولید خودروهای ایرانی تسهیلات ارائه می‌دهند، اما سوار ماشین‌های تولید داخل نمی‌شوند به همین دلیل مردم از یک بام و دوهوا بودن مسئولان ناراحت هستند.

خطیب جمعه آستارا گفت: در صورت حمایت از کالای داخلی چرخ صنایع و تولید ملی حرکت کرده و اشتغال برای جوانان بیکار که طبق آمار ۱۲میلیون نفر ایجاد می شود، درآمد کشور افزایش و قاچاق کالا کاهش می یابد.

وی اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی مانع از واردات کالای مصرفی و خروج ارز از کشور و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از فقر، طلاق و اعتیاد شده و سطح معیشت جامعه ارتقا پیدا میکند.

صالحی در ادامه پیشاپیش ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی پیشرفت کشور را منوط به همت ملی و همکاری مداوم مردم و مسئولان دانست.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

Share