«رفتی و ما موندیم تو آه و افسوس/سلام مارو برسون به سیروس»

بزرگان فوتبال ایران و بازیکنان ملوان بر سر مزار اولادی گردهم آمدند

در دومین سالگرد زنده یاد مهرداد اولادی، بازیکنان تیم ملوان انزلی ترجیع بند «رفتی و ما موندیم تو آه و افسوس – سلام مارو برسون به سیروس» و «تو قلب ما همیشه زنده یادی – خدانگهدار مهرداد اولادی» یکنوا سرودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، دومین سالگرد زنده یاد مهرداد اولادی روز جمعه با حضور ورزش دوستان، چهره های سرشناس فوتبال و شهروندان قائمشهری بر سر مزارش در قادیکلای بزرگ قائمشهر برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر اقوام، پدر و همسر هادی نوروزی هم تیمی مهرداد اولادی، جمعی از دوستداران این ورزشکار جوان و چهره های سرشناس ورزشی کشوری و استانی حضور داشتند.

پژمان نوری، جواد کاظمیان، میثم بائو، رحیم دست نشان، نادر دست نشان، تعدادی از بازیکنان تیم ملوان انزلی و تعدادی از بازیکنان تیم نساجی قائمشهر با حاضر شدن در این مراسم، با خانواده مرحوم اولادی ابزار همدردی کردند.

جمعی از بازیکنان تیم ملوان انزلی با پوشیدن لباس های سفید که شماره ۳۳ ابدی بر آن نوشته شده بود، در این مراسم سینه زنی کردند.

همچنین بازیکنان تیم ملوان انزلی ترجیع بند «رفتی و ما موندیم تو آه و افسوس – سلام مارو برسون به سیروس» و «تو قلب ما همیشه زنده یادی – خدانگهدار مهرداد اولادی» یکنوا سرودند.

مجری مراسم با اعلام دقیقه ۳۳، از علاقه مندان حاضر در این مراسم خواست تا با حالتی ایستاده ۳۳ ثانیه با جان و دل به تشویق این فوتبالیست جوان بپردازند.

مرحوم مهرداد اولادی بازیکن اسبق تیم های ملوان، استقلال، پرسپولیس که سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را هم داشت، ۳۱ فروردین ماه سال ۹۵ در گذشت.

اولادی چهارم خرداد سال ۱۳۶۴ در قائمشهر دیده به جهان گشود و بازی فوتبال را نیز از کودکی در کوچه پس کوچه های این شهر تمرین کرد.

وی پس از رسیدن به مرحله حرفه ای در رده ملی برای تیم های جوانان ایران، امید ایران و تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت.

اولادی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم های الشباب، امارات، ملوان، پرسپولیس، استقلال تهران و نفت تهران را داشت.

Share