نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

با جدیت پیگیر مطالبات مردم از مسئولان هستم

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بر لزوم مطالبه‌گری از مسئولان در جهت رفع نگرانی‌های مردم گیلان گفت:‌ حل مشکلات اقتصادی مردم گیلان باید در اولویت همه امور قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی اظهار داشت: مسئله اقتصاد و معضل بیکاری از دغدغه‌های اصلی مردم گیلان است و بنده به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با جدیت پیگیر مطالبات مردم از مسئولان هستم.

‌نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان عنوان کرد:‌ در حال حاضر مردم گیلان مشکلات بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف اعم از کشاورزی‌،‌ صنعت،‌ محیط‌زیست،‌ صید و صیاد‌ی،‌ دریا و امثالهم دارند و باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این معضلات اقدامات لازم انجام شود.

آیت‌الله فلاحتی به وجود جناح‌ها و گروه‌های سیاسی در گیلان اشاره کرد و افزود:‌ در بعد مباحث سیاسی اکثر گروه‌های سیاسی داخل استان گیلان در امتداد و در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که سعی داریم در تقویت هرچه بیشتر انسجام آن‌ها قدم برداریم.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد:‌ آنچه که سال‌های اخیر در گیلان مورد غفلت قرار گرفته مسائل فرهنگی است بنابراین سعی داریم در یک برنامه درازمدت نسبت به پیاده‌سازی برنامه‌های فرهنگی که مردم ولایتمدار گیلان نیز زمینه پذیرش آن را دارند اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان داشت:‌ انقلاب اسلامی ثمره خون پاک شهدا و از جمله اهداف متعالی و بلند آنان و امام راحل بود که در جهت سعادتمند کردن مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم استان گیلان و با عنایات خداوند متعال به پیروزی رسید.

آیت‌الله فلاحتی به سلطه نظام کفر و طاغوت در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ انقلاب اسلامی با هدف برقراری آزادی فکر و اندیشه، رها کردن جامعه از جو خفقان و‌ ایجاد امنیت در راستای عمل به اسلام ناب و احکام اسلامی‌ پایه‌گذاری شده است.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد:‌ اکنون که از سوی آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ‌به جایگاه نماینده ولی فقیه در استان گیلان منصوب شده‌ام از خداوند متعال تقاضا دارم توفیق خدمتگذاری به مردم گیلان را به بنده عنایت فرماید.

Share