فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه:

بازنشستگان سپاه دارای کوله باری از تجربه هستند

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در نشست با پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه آستانه اشرفیه اظهار کرد: بازنشستگان سپاه مانند سایر نیروهای مسلح دارای کوله باری از تجربه هستند و عدم استفاده بهینه از آنها به معنای پشت کردن به نیروی عظیمی از جامعه است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در نشست با پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه آستانه اشرفیه اظهار کرد: بازنشستگان سپاه مانند سایر نیروهای مسلح دارای کوله باری از تجربه هستند و عدم استفاده بهینه از آنها به معنای پشت کردن به نیروی عظیمی از جامعه است.

فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه همچنین ادامه داد: نقش سپاه در خنثی سازی توطئه‌های سال‌های اولیه انقلاب از قبیل غائله‌های تجزیه طلبی در مناطق قومیتی، تروریسم داخلی، غائله بنی صدر و کودتاهای پی در پی داخلی بر کسی پوشیده نیست.

وی همچنین ادامه داد: انقلاب اسلامی برای رویارویی با کینه، عناد و توطئه دشمنان سرسخت و پلید خود، نیاز به اهرمی مقاوم، مومن، فداکار و شهادت طلب داشت تا در هر صحنه ای که انقلاب و ملت عزیز ایران نیازمند باشد حضور یابند و از دستاودهای عظیم و گرانقدر آن دفاع نمایند.

حبیبی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران خود را مخاطب حوادث انقلاب می داند و براساس تکلیف انقلابی اش عمل می‌کند، تصریح کرد: سپاه یک نهاد برخاسته از دل انقلاب است که در طول سال‌های انقلاب نقش موثری در صیانت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی داشته است.

فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه افزود: نقش سپاه و بسیج در تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس و ناکام گذاشتن متجاوزان نقشی بی بدیل بود.

وی همچنین نقش موثر سپاه را در شکست طرح ها، سیاست‌ها و برنامه های آمریکا در خاورمیانه از جمله در سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، سرزمین های اشغالی و امروز در عمق بخشی خارجی را انکار ناپذیر دانست، افزود: نباید از نقش تاثیر گذار سپاه در امر سازندگی و پیشبرد پروژه های ملی که همیشه بخواست دولت ها بوده و از امکانات وتجهیزات زمان دفاع مقدس در راستای خنثی سازی توطئه تحریم اقتصادی و به راه انداختن جنگ نرم و نیز افشای ماهیت واقعی فتنه گران و منحرفان از خط اصیل انقلاب اسلامی غافل بود.

Share