فرماندار رودبار خبرداد

بارش برف مناطقی از رودبار استان گیلان را سفیدپوش کرد

فرماندار رودبار با اشاره به اینکه بارش‌ برف با شدت و ضعف همچنان در مناطق مختلف این شهرستان ادامه دارد گفت:‌ بارش برف مناطقی از شهرستان رودبار را سفیدپوش کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل میرغضنفری اظهار داشت:‌ برفی که اخیراً در مناطقی از شهرستان رودبار شاهد آن هستیم و  بارش آن نیز با شدت و ضعف همچنان ادامه دارد مناطق وسیعی از شهرستان رودبار را سفیدپوش کرده است.

فرماندار شهرستان رودبار بیان داشت:‌ طبق اعلام سازمان هواشناسی استان گیلان مبنی بر کاهش دمای هوا در استان،‌ بارش برف در شهرستان‌های مختلف به ویژه در ییلاقات آن آغاز شده است و هم‌اکنون نیز به تناوب ادامه دارد.

میرغضنفری میزان بارش‌ برف در مناطق مختلف رودبار را برشمرد و افزود:‌ بارش‌ها بیشتر در مناطق ییلاقی و بالادستی شهرستان رودبار اتفاق افتاده است و میزان بارش برف در مناطقی نظیر بره‌سر،‌ درفک،‌ کلیشم ‌و جیرنده از شدت کمتری برخوردار است.

فرماندار شهرستان رودبار خاطرنشان کرد:‌ بارش‌ برف اخیر هیچ مشکل خاصی در بحث تردد برای اهالی و مردم منطقه ایجاد نکرده است و تنها نگرانی ما در مورد وضعیت باغات گردو و فندق و آسیب‌های احتمالی وارد ‌شده به آنان است.

*پی نوشت: عکس تزئینی است.

Share