مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد

ایجاد مجهز ترین اتاق زایمان طبیعی گیلان در بیمارستان آستارا

شهرام حسین نژادی در گفتگو با دیارمیرزا درباره امکانات دریافتی بیمارستان شهرستان آستارا اظهار کرد: مجهزترین اتاق زایمان طبیعی گیلان در این بیمارستان راه اندازی شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا با بیان اینکه بیمارستان آستارا پس از ۳۰ سال به دستگاه لاپاراسکوپی (وسیله‌ای برای اعمال جراحی داخل شکم توسط دوربین )تجهیز شده، گفت: طی ماه‌های آتی از آن استفاده خواهد شد.

شهرام حسین نژادی در گفت و گو با دیارمیرزا از تجهیز بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا به عکاسی پانورکس(عکسبرداری رادیولوژی دیجیتال) با استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای در خبر داد که بطور تخصصی از آن استفاده می شود.

وی افزود: دستگاه سی تی اسکن از نوع زیمنس آسپیرال به صورت کاملا پیشرفته و در مرحله سرب کوبی قرار داشته و تا اواخر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حسین نژادی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: برای ترویج فرهنگ زایمان طبیعی با خرید تخت‌های معاینه، دستگاه جکوزی، زایمان در آ،ب ایجاد ست‌های جراحی پیشرفته و دریافت امکانات پیشرفته هم‌اکنون مجهزترین اتاق زایمان طبیعی استان گیلان را در آستارا ایجاد کرده ایم.

گفتنی است بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا با ۲۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت و ۱۲ هزار متر مربع زیربنا در فروردین ماه سال گذشته افتتاح شد و برای ساخت و تجهیز آن ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

Share