رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

انقلاب زمانی به نتیجه می‌رسد که شیعیان کنار کعبه فریاد بزنند یا حجت بن‌الحسن عجل علی ظهورک

حجت‌الاسلام مهدی طائب با اذعان به اینکه انسان نمی‌داند که عمرش تا کی سرمایه او خواهد بودگفت: نامه عمل انسان در روز قیامت بررسی می‌شود و انسان باید پاسخگوی حاصل عمر خود باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مهدی طائب، رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در یادواره شهید مدافع حرم سعید مسافر در مهدیه رشت با بیان اینکه در این عالم فانی همه‌چیز بی‌قیمت است اظهار کرد: ارزش‌گذاری در این عالم روی انسان است که با بندگی خداوند به دست می‌آید.

وی عمر را سرمایه انسانی دانست و افزود: هیچ‌کس از میزان عمر خود خبر ندارد لذا در سنجش مقیاس آن به عمری که گذرانده‌ایم توجه می‌کنیم.

استاد حوزه با بیان اینکه انسان فکر می‌کند تا ابدالدهر قرار است زندگی کند گفت: دنیا خیلی بخیل است و درصورتی‌که انسان عمر خود را به آن می‌فروشد ولی قطره‌چکان از آن بهره‌مند می‌شود.

طائب با اذعان به اینکه انسان نمی‌داند که عمرش تا کی سرمایه او خواهد بود بیان کرد: نامه عمل انسان در روز قیامت بررسی می‌شود و انسان باید پاسخگوی حاصل عمر خود باشد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه بر اساس آیات الهی شهدا زنده‌اند گفت: مرده کسی است که نمی‌تواند اثر داشته باشد و اثر بگیرد و زنده کسی است که بتواند اثر بگذارد و اثر بگیرد و شهدا اثرگذارترین افراد هستند.

وی با تأکید بر اینکه انسان بر اساس روح خود می‌تواند اثر بگذارد و اثر بگیرد بیان کرد: در طول تاریخ لشکری از شهدا تشکیل‌شده است که با ظهور امام زمان (عج) ایشان را همراهی خواهند کرد.

طائب با اذعان به اینکه شهید هیچ‌گاه نمی‌میرد وزنده به‌سوی آخرت می‌رود افزود: هیچ‌گاه هیچ شهیدی با هدف مادی به مقام شهادت نرسیده است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری پای خود را روی جا پای امام خمینی (ره) گذاشته است خاطرنشان کرد: این انقلاب ما زمانی به نتیجه می‌رسد که شیعیان و انقلابیون کنار خانه کعبه فریاد بزنند یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورک.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی خراب‌شده است گفت: تنها رژیمی که می‌گوید انقلاب اسلامی باید نابود شود رژیم منحوس صهیونیستی است.

استاد حوزه با بیان اینکه رهبری جواب قاطعانه خود را مبنی بر اینکه اگر رژیم صهیونیستی غلطی کند تلاویو را با خاک یکسان خواهد کرد افزود: دشمنان تصور این را نمی‌کردند که روزی بزرگداشت شهیدی گرفته شود که در چند کیلومتری رژیم منحوس صهیونیستی شهید شده است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ نیروی اسلام به این اندازه به قدس نزدیک نبوده است گفت: اینکه شهیدی از ایران اسلامی در نزدیکی آن‌ها به شهادت رسیده باشد برای آن‌ها دردآور است.

Share