مدیرکل مخابرات گیلان در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

افزایش پهنای باند اینترنت به سرعت ۲۰ مگابیت بر ثانیه در دستور کار قرار دارد

آمویی اظهار کرد: ثبت نام و واگذاری این پروژه از ۱۵ فروردین ۹۷ آغاز و در بحث افزایش پهنای باند اینترنت خانگی adsl با پایه سرعت ۲۰ تا ۲۴ مگابیت بر ثانیه در دستور کار قرار دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل مخابرات گیلان با تشریح برنامه‌های مخابرات گیلان در سال ۹۶ از نصب و راه اندازی تکنولوژی ۳g ،۲g و ۴g در سطح استان خبر داد و گفت: در ۵ روز نخست سال ۹۷ افزایش ۴۰ درصدی ترافیک خطوط نسبت به سال ۹۶ داشته‌ایم.

رسول آمویی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار داشت: در شهر آستارا با افزایش تعداد ۴g ،۳g و +۴g می‌توان تا ۲۰ مگابیت بر ثانیه و بیشتر از آن پهنای باند را استفاده کرد.

وی همچنین در ادامه گفت: یکی از کارهای مثبت انجام شده در آستارا اجرای پروژه FTTH (فیبرنوری) با همکاری شهرداری و شورای شهر است.

مدیرکل مخابرات گیلان با بیان اینکه این پروژه FTTH (فیبرنوری) در آستارا اجرا شده است و در حال ثبت نام از مشتریان خواستار شبکه fiber-to-the-home (فیبرنوری خانگی) می باشد، افزود: این پروژه یک گام ما را برای رسیدن به شهر هوشمند نزدیک تر می کند.

آمویی افزود: هم اکنون متقاضیان خواستار استفاده از این امکانات می توانند پهنای باند ۵۰ مگابیت بر ثانیه با ۵۰ گیگ حجم را با حدود ۵۰ هزار تومان خریداری و استفاده کنند.

مدیرکل مخابرات گیلان اظهار کرد: ثبت نام و واگذاری این پروژه از ۱۵ فروردین ۹۷ آغاز و در بحث افزایش پهنای باند اینترنت خانگی adsl با پایه سرعت ۲۰ تا ۲۴ مگابیت بر ثانیه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

Share