فرمانده ناوگان شمال

ارتش با تکیه بر توانمندی داخلی از نظام مقدس اسلامی دفاع می‌کند

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار و توانمندی داخلی در راستای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، امیر دریادار احمدرضا باقری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به‌ مناسبت سالروز روز ارتش در رشت اظهار داشت: ۲۹ فروردین ماه یادآور صدور فرمان بزرگ، مهم و اثرگذار بنیانگذار انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امام خمینی(ره) در این روز تاریخی اطمینان و اعتماد خود را برای بقاء ارتش صادر کرد ابراز داشت: این فرمان تاریخی ضربه‌ای بزرگ‌ و نابودگر بر پیکر تمامی دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود.

امیر دریادار باقری با تاکید بر اینکه فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در ۲۹ فروردین سال ۵۸ ضربه بزرگی بر دهان یاوه‌گویانی بود قصد نابودی ارتش و انقلاب اسلامی را داشتند گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار و توانمندی داخلی در راستای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار شهید تقدیم کرده و تعداد شهدای ارتش در استان گیلان ۴ هزار شهید است افزود: این امر بیانگر آن است که نیروهای ارتش به واسطه اعتبار و انگیزه‌ای که از سوی امام(ره) دریافت کردند تا آخرین قطره خون از کیان انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه ۲۹ فروردین ماه ناوهای سهند و سبلان ایران اسلامی در مقابل ناو آمریکا ایستادگی کردند خاطرنشان کرد: اقتدار و صلابت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در آن روز تاریخی مثال‌زدنی بود.

فرمانده منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) ارتش با بیان اینکه ارتش شهدای زیادی را در این روز به انقلاب اسلامی تقدیم کرد اظهار داشت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۹ فروردین ماه در راستای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

Share