استاندار گیلان:

آیت‌الله قربانی باعث افتخار گیلان است | صفا و صمیمیت ایشان را قلبا احساس کردم

سالاری در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد، اظهار کرد: در مدتی که در محضر آیت الله قربانی بودم، صفا و صمیمیت ایشان را قلبا احساس می‌کردم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با حضور با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مصطفی سالاری استاندار گیلان گفت: در مدتی که در محضر آیت الله قربانی بودم، صفا و صمیمیت ایشان را قلبا احساس می‌کردم و شاهد نقش مدبرانه ایشان در نشست‌های خصوصی و عمومی بودم.

استاندار گیلان با بیان اینکه آیت الله قربانی باعث افتخار گیلان هستند، تصریح کرد: تالیفات ایشان بخشی از شناسنامه و هویت گیلان است.

وی افزود: امیدواریم نقش پدرانه ایشان برای استان با تالیفاتشان ادامه پیدا کند.

سالاری یادآور شد: گیلان منابع و ذخایر ارزشمندی دارد و دارای موهبتهای الهی مانند طبیعت سرزنده و فرهنگ بسیار غنی است.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده است امیدواریم با هم‌افزایی و همکاری بتوانیم برای بهبود معشیت مردم گام موثری برداریم.

استاندار گیلان در پایان گفت: امید داریم با حضور آیت‌الله فلاحتی این پیوندها بیش از پیش شود و وحدت و همدلی ادامه داشته باشد.

 

Share