رئیس پلیس راه استان گیلان تشریح کرد:

آخرین وضعیت ترافیکی گیلان | ورود بیش از دو میلیون مسافر به استان

سرهنگ محمدپور گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروز ۴۱۵ هزار و ۲۳۰ خودرو و ۲ میلیون و ۴۱ هزار و ۹۴ مسافر وارد استان گیلان شده اند که نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش ورود خودرو و ۱۹ درصد افزایش ورود مسافر را داشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه استان گیلان با تشریح وضعیت ترافیکی استان گیلان در دومین روز از بهار ۹۷ اعلام کرد: در روز جاری وضعیت ترافیکی استان عادی و روان بوده و همچنان فقط در محور ورودی منجیل به رودبار ترافیک تا ۲ کیلومتر وجود دارد که تیم های پلیس راه مستقر در این محور در حال روان سازی ترافیک می باشند.

سرهنگ محمدپور در ادامه افزود: از ابتدای آغاز طرح نوروز ۴۱۵ هزار و ۲۳۰ خودرو و ۲ میلیون و ۴۱ هزار و ۹۴ مسافر وارد استان گیلان شده اند که نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش ورود خودرو و ۱۹ درصد افزایش ورود مسافر را داشتیم.

این مقام انتظامی اعلام داشت: همچنان تجاوز و انحراف به چپ بیشترین عامل تصادفات منجر به فوت در ۷ روز از اجرای طرح نوروز بوده و در این مدت تعداد ۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات برون شهری جان سپرده اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: لازم است رانندگان با صبر و حوصله بیشتر و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد نموده و به ویژه از ارتکاب تخلفات حادثه ساز پرهیز نمایند تا از بروز تصادفات ناگوار در ایام نوروز جلوگیری گردد.

Share