سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

۱۱ نماینده قانع نشدند | طرح استیضاح آخوندی به هیات رئیسه ارجاع می شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارجاع طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به هیات رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری با اشاره به جزییات جلسه امروز (یکشنبه ۱۳ اسفند) کمیسیون عمران مجلس، گفت: بررسی طرح استیضاح آخوندی دستور کار امروز این کمیسیون بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی و همچنین نمایندگان استیضاح کننده برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه از ۲۱ نماینده امضا کننده طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی ۱۱ نفر از توضیحات آخوندی قانع نشدند، افزود: باتوجه به عدم اقناع نمایندگان از توضیحات آخوندی این طرح به هیات رئیسه ارجاع شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طبق آیین نامه مجلس هیات رئیسه ۱۰ روز فرصت بررسی طرح استیضاح وزیر راه را داشته و پس از آن این وارد صحن علنی مجلس خواهد شد.

وی با اشاره به محورهای استیضاح آخوندی، گفت: عدم توانایی در مواجه با بحران های موجود در سیستم حمل و نقل کشور، عدم نظارت بر سیستم ناوگان هوایی، ریلی و بروز مشکلات در کشور و مرگ تعداد بسیار زیاد هموطنان عزیز، عدم اجرای برنامه های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، بی انگیزگی وزیر و عدم پاسخگویی به مردم شریف و نمایندگان آن ها از محورهای طرح استیضاح آخوندی بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پس از صورت جلسه این طرح در کمیسیون عمران مجلس سایر مراحل در خصوص بررسی استیضاح وزیر طی خواهد شد.

Share