بر اثر شدت سوختگی

کارگردان «دلیران تنگستان» از دنیا رفت

همایون شهنواز کارگردان سریال «دلیران تنگستان»که چندی در منزل شخصی خود دچار حادثه شده بود، در بیمارستان چشم از جهان فروبست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همایون شهنواز که در حادثه آتش‌سوزی خانه‌اش دچار ۸۰ درصد سوختگی شده بود، امروز به دلیل ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.

«محمد ولی‌زاده» از دوستان مرحوم شهنواز در گفت‌وگو با فارس گفت: متاسفانه در پی حاد شدن سوختگی آقای شهنواز و ایست قلبی که روز گذشته داشتند، در نهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی ادامه داد: ما تمام تلاشمان را برای انتقال او به آلمان انجام دادیم تا بتوانیم درمان او را در یک بیمارستان مجهز انجام دهیم اما به دلیل برخی مشکلات فنی این اقدام صورت نگرفت و شب گذشته همایون حالش به وخامت گذاشت و پس از ایست قلبی هم احیا شد، اما در نهایت درگذشت.

ولی‌زاده درباره زمان و مکان خاکسپاری نیز گفت: فعلا منتظریم تا خانواده این هنرمند به ایران بیایند و در این باره تصمیم بگیرند.

به گزارش فارس، همایون شهنواز روز شنبه (پنجم اسفند ۹۶) به دلیل انفجار و نشتی گاز منزلش واقع در چهارراه پارک‌وی دچار ۸۰ درصد سوختگی شد.

همایون شهنواز روز شنبه (پنجم اسفند ۹۶) در منزلش در خیابان ولی‌عصرِ تهران (چهارراه پارک‌وی) دچار حادثه شد. او پس از این حادثه با ۸۰ درصد دچار سوختگی در بیمارستان شهید مطهری بستری شد. علت این حادثه نشت گاز و انفجار بود.

Share