خدمات مرحوم ابریشم چیان صدقه جاریه‌ای به آموزش عالی است

پیام تسلیت وزیر علوم به مناسبت درگذشت زنده یاد ابریشم‌چیان

وزیر علوم درگذشت دکتر ابریشم چیان،«خیر دانشگاه ساز» دانشگاه گیلان را تسلیت گفت و افزود:خدمات مرحوم ابریشم چیان صدقه جاریه‌ای از ندای کرامت شان به آموزش عالی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی،در گذشت شادروان دکتر میر جعفر ابریشم چیان،خیر دانشگاه ساز دانشگاه گیلان و حامی آموزش عالی کشور را در استان گیلان تسلیت گفت.

متن پیام دکتر غلامی به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

خانواده محترم و ارجمند دکتر ابریشم چیان

در گذشت شادروان دکتر میر جعفر ابریشم چیان که یکی از خیرین بزرگ دانشگاه ساز و حامی آموزش عالی کشور بود، موجب تاثر و تالم گردید.اینجانب این ضایعه دردناک را خدمت شما و تمامی بازماندگان، دوستان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم.

بی تردید اقدامات و خدمات کم نظیری که آن فقید سعید برای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش عالی کشور در استان گیلان انجام داد، صدقه جاریه‌ای است که ندای کرامت ایشان را در گوش زمان ماندگار و نیکوکاران دیگر را برای حمایت از علم و فناوری کشور تشویق خواهد کرد.

از پروردگار بزرگ می‌خواهم روح دکترابریشم چیان را غریق رحمت واسعه خود کند و ایشان را با اهل کرامت محشور فرماید. شکیبایی بر این اندوه را برای بازماندگان مسئلت دارم.

Share