فرمانده نیروی انتظامی انزلی

پلیس هیچگاه با شادی مخالف نیست | برای ساماندهی تابلو بدست‌ها با میراث همکاری می‌کنیم

سرهنگ حسینی در پایان با اشاره به چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: پلیس هیچگاه با شادی مخالف نیست اما با هنجارشکنی مخالف است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ مجید حسینی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی این شهرستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: از وظایف نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است که اگر این وظیفه همراه با مشارکت مردم و مسئولین باشد موجب امنیتی پایدار می شود.

وی با بیان اینکه مردم باید امنیت را احساس کنند، افزود: رسانه ها نقش مهمی در امنیت روانی جامعه دارند و امروزه از نقشی مهم در انتقال احساس امنیت هستند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره اقدامات نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: در شش ماهه دوم سال با برگزاری کارگاه ها آموزشی برای شهروندان بیش از ۵۰ درصد کاهش جرایم، انهدام ۴ باند بزرگ مواد مخدر، ۲۶ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر، در مبحث سلاح شکاری ۸ درصد و سلاح جنگی ۶۶ درصد افزایش کشفیات، معرفی بیش از ۱۹۰ نفر به دستگاه قضایی در مبحث قاچاق و در مبحث سرقت کاهش بسیاری را شاهد بودیم.

سرهنگ حسینی امنیت را در شهرستان بندرانزلی بسیار مناسب دانست و گفت: عواملی همچون فرهنگ مردم، آموزش های شهروندی و اصحاب رسانه کمک کردند که امنیت خوبی در انزلی برقرار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در ورودی شهر ایستگاه‌های بازرسی وجود داشته، تصریح کرد: این مورد مقطعی بوده و در همه شهرستان‌ها نیز وجود داشته است که با توجه به الزامات و گزارش‌هایی که داده می‌شود نیاز است که رد زنی و پیگیری بشود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی در مورد تابلو بدست‌ها در سطح شهرستان متذکر شد: این مورد وظیفه اصلی اداره میراث فرهنگی و گردشگری است ولی ما کنار آنها قرار داریم و کمک می کنیم اما باید این تابلو بدست‌ها به نحوی ساماندهی بشوند.

سرهنگ حسینی در پایان با اشاره به چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: پلیس هیچگاه با شادی مخالف نیست اما با هنجارشکنی مخالف است.

Share