دیارمیرزا گزارش می‌دهد

پلیس، همیار آتش نشان شهر باران شد

صبح امروز در مراسمی کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور به جمع گروه آتش نشانان پیوستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش پیوستن کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش نشان صبح امروز با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و پلیس راهور، یکی از اعضای شورا، معاون خدمات شهری شهرداری رشت و جمعی از آتش نشانان در سالن اجتماعات آتش نشانی شهر رشت برگزار شد.

در این مراسم مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر رشت با بیان اینکه این برنامه به عنوان همیار آتش‌نشانی شهر رشت برگزار شده است، گفت: ماموران نیروی انتظامی در تمامی شرایط و روزهای سال همیشه به صورت آماده باش هستند و می‌توانند در حوادثی که ناشی از آتش سوزی اتفاق می افتد بسیار مفید و موثر باشند.

بابک رمضانی افزود: در بحث ایمنی پیشگیری و پیش بینی و مرحله بعدی مقابله با حوادث است.

وی با بیان این مطلب که در پیشگیری داشتن ابزار بسیار مهم است، ادامه داد: از طریق همیاران اقدامات پیشگیری انجام می‎دهیم تا با در اختیار قرار دادن تجهیزات از آسیبهای احتمالی کم کنیم.

رمضانی با بیان اینکه زمان در حادثه بسیار مهم است و هرچقدر زمان بگذرد اطفاء حریق با مشکلات مواجه می‌شود، گفت: امیدوارم شاهد هیچگونه حوادثی نباشیم و شهروندان با ارامش به زندگی خود ادامه بدهند.

لباس آتش نشانی را با افتخار به تن می‌کنم

در ادامه سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: لباس آتش نشانی را با افتخار به تن می‌کنم زیرا پوشیدن لباس خدمت سعادت می‌خواهد.

وی افزود: آتش‌نشانها همواره ایثار و فداکاری انجام داده‌اند و ایثار در وجود همه شما آتش‌نشانها است.

محمدی ادامه داد: باتوجه به اینکه در سطح شهر ماموران نیروی انتظامی همواره حضور دارند، می‌توانیم کمکی به مجموعه آتش نشانی انجام دهیم.

وی افزود: تعداد ۸۰ تیم نیروی انتظامی در شهر رشت فعال هستند که به عنوان همیار آتشنشانی به این نیروی خدوم کمک خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان گیلان تصریح کرد: همکار نیروی انتظامی باید آموزش ببینید زیرا اطفای حریق تخصص می‌خواهد و آمادگی داریم تا در کلاس آموزشی شرکت کنیم. به علت اینکه پلیس در شبانه روز در خیابانها و کوچه ها مشغول گشت زنی هستند می توانیم در حریق اولین کسانی باشیم که به محل حادثه برسیم و از هیچ کمکی به مجموعه آتش نشانی دریغ نمی‌کنیم.

پیوستگی پلیس و نیروی آتش نشانی یک رویداد بسیار مهم است

به گزارش دیارمیرزا در ادامه این جلسه احمد رمضان‌پور نرگسی عضو شورای شهر رشت گفت: نیروی انتظامی در حوادث نقش خودش را همیشه ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: ماباید قدردان زحمات نیروهای زحمتکش و ایثارگر آتش نشانی باشیم.

رمضانپور با اشاره به اینکه آتش نشانی شغلی است که با عشق، اعتقاد و از خودگذشتگی همراه است، تصریح کرد: خدمت در آتش نشانی از خود گذشتگی است و امروز اتصال و پیوستگی پلیس و نیروی آتش نشانی یک رویداد بسیار مهم است، چون هر دو همگام با هم در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم گام بر می‌دارند.

این عضو شورا با اشاره به میزان حقوق آتش نشان‌ها گفت: امیدواریم که از زحمات این مجموعه به درستی قدردانی شود.

Share