عاقل‌منش در گفتگو با دیارمیرزا

پرداخت پاداش‌ها باید معقولانه باشد

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه باید پرداخت پاداش‌ها معقول باشد، افزود: در پرداخت پاداش باید معقولانه رفتار شود و مطابق با توان سازمان عمل گردد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسن عاقل‌منش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در واکنش به انتشار خبر پرداخت پاداشهای نجومی به مدیران شهرداری رشت با بیان این مطلب که اصل پرداخت پاداش به کارکنان برای ارتقاء و بالا بردن انگیزه است، یادآور شد: در تمامی ادارات اعم از دولتی و خصوصی برای ایجاد انگیزه و بالابردن کارایی پاداش پرداخت می‌شود.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه باید پرداخت پاداش‌ها معقول باشد، افزود: در پرداخت پاداش باید معقولانه رفتار شود و مطابق با توان سازمان عمل گردد.

‍وی ادامه داد: پرداختها اگر خلاف عرف و قوانین باشد سبب خواهد شد که در مجموعه ضدکارایی رخ دهد و نه تنها موجب ارتقای کارایی در مجموعه نمی‌شود بلکه سبب افت در کارها خواهد شد.

عاقل‌منش در مورد پرداخت پاداشهایی که در شهرداری رشت صورت گرفته خاطرنشان کرد: این پرداخت‌ها برعهده خود شهردار است.

وی در مورد دغدغه شورانشینان در این مورد نیز اظهار کرد: در ادوار گذشته و در دوره چهارم یکی از سوالات مهمی که از شهردار وقت می‌پرسیدند در مورد ملاک پرداخت پاداش به مدیران بود.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به مطلب شب گذشته دیارمیرزا در این خصوص اظهار کرد: بنده در این مورد حتما پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

وی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی که در سطح کشور بیان شده است، اذعان کرد: مردم نسبت به این امر حساس هستند و باید تمام نهادها و سازمانها در مسیر مناسب و جلب اعتماد مردمی قدم بردارند.

عاقل‌منش در پایان گفت: ازشهردار رشت که شخص اول مدیریت شهری است می ‌خواهم ضمن روشنگری، پرداخت‌ پاداش را به صورت اصولی و قانونی انجام دهد و نهایت جدیت را در این زمینه بکار گیرد.

Share