شهردار انزلی

پرداخت حقوق کارگران و کارکنان در اولویت است | در پنج ماه حضورم در شهرداری فقط دو ماه حقوق گرفتم

حسن پورقربان به پرداخت به موقع حقوق کارکنان اشاره کرد و گفت: شاهد انباشت مشکلات از گذشته هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در واپسین روزهای سال ۹۶ شهرداری و شورای شهر انزلی از خانواده شاهد شهرداری تجلیل کردند.

حسن پورقربان شهردار بندرانزلی در این نشست با بیان اینکه امروز اگر در جمهوری اسلامی با افتخار و امنیت زندگی می کنیم مدیون شهدا هستیم، افزود: به شخصه ۲۲ ماه از زندگی خود را در مناطق جنگی حضور داشتم.

وی شهدا را برکت نظام دانست و گفت: به شخصه شاهد ایثار آنها بودم و خوشبختانه ۲۰ درصد پرسنل شهرداری جزو خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان هستند و این جزو افتخارات شهرداری بندرانزلی است.

شهردار انزلی با تاکید بر اینکه برای تحقق بودجه نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست، یادآور شد: تمام پرسنل شهرداری باید برای رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کنند.

پورقربان به پرداخت به موقع حقوق کارکنان اشاره کرد و گفت: شاهد انباشت مشکلات از گذشته هستیم. در روز اول گفتم که ابتدا حقوق کارگران، سپس کارمندان و مسئولین واحدها و در انتها من به عنوان شهردار حقوق خود را دریافت خواهم کرد. در پنج ماهی که اینجا هستم فقط دو ماه گرفتم و گفتم تا حقوق کارگران تمام و کمال واریز نشود من حقوق نمی‌گیرم.

شهردار انزلی گفت: سابقه من نشان می‎دهد که همیشه پرداخت حقوق پرسنل در اولویت بوده است. در این چند ماه حضور من نزدیک به ۶ میلیارد بدهی به تامین اجتماعی پرداخت شده است.

پورقربان ارتباط خود با کارکنان شهرداری را قلبی عنوان کرد و افزود: اگر امروز این مراسم را برگزار کردیم به دلیل آن بوده که در طول این مدت به دنبال پرونده‌های قضایی شهرداری بودم.

Share