واکنش تند کریمی به صحنه مشکوک داوری در بازی سپیدرود با پدیده؛

وقتى میانگین سنى تصمیم گیران داورى بالاست طبیعتاً حس پیگیری نیست

کریمی در کانال تلگرامی خود نوشت: «وقتى میانگین سنى تصمیم گیران داورى بالاى ۶۵ سال باشد طبیعتاً حس و حال پیگیرى هفتگى داورى بازیها را نباید به صورت مطلوب داشته باشن!!!؟»

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی کریمی، سرمربی سپیدرود رشت با اتشار تصویری در کانال تلگرامی خود نسبت به صحنه مشکوک داوری که در لحظات آخر بازی سپیدرود و پدیده در مشهد اتفاق افتاد واکنش نشان داد.

کریمی با انتقاد شدید از رضا الماسخاله و روسای هیات فوتبال استان ها نوشت:

«خیلى وقتها نظر شخصى من این بود که ادمها اشتباه میکنن، داور ها هم از این قاعده مستثنى نیستن، ولى داور ها چقدر میتونن از این قاعده مستثنى باشن، تا این حد که هر هفته در نتایج خیلى از بازیها تاثیر گذار باشن، تا کى؟؟؟؟؟
اقاى اصفهانیان به خودش زمان میدهد که این اشتباهات را ببیند، یا مثل بقیه فدراسیونى ها سر در برف کرده و براى خودش امپراطورى درست کرده!!!؟
وقتى میانگین سنى تصمیم گیران داورى بالاى ۶۵ سال باشد طبیعتاً حس و حال پیگیرى هفتگى داورى بازیها را نباید به صورت مطلوب داشته باشن!!!؟
طبیعتاً این فقط تیم سپیدرود نیست که از اشتباهات داورى ضرر جبران ناپذیرى را پذیرفته ولى کو شخصى که در فدراسیون پاسخگو باشد؟؟؟!!
خیلى راحت صدا وسیماى مشهد صحنه مشکوک را نشان نمیدهد و جالب این که برادران رییس هیئت فوتبال مشهد، براى افراد شاخه و شونه میکشد!!؟؟
اقایان برادران و الماس خاله که سالهاس ریاست هیئت فوتبال استان خود را یدک میکشن، شما همان اشخاصى هستین که راحت در انتخاباتى که در فدراسیون اتفاق میفته دست دارین و شما هم به نوع خود شریک جرم فدراسیون و اتفاقهایى هستین که در میفتد!!؟؟؟
براى همین امثال شماها باید سالها رئیس هیىت فوتبال باشین تا با ساز رئیس فدراسیون و با یه سفر با خانواده به کیش یا یه ساعت و چند کارت هدیه، غلام حلقه به گوش فدراسیون باشین!!!!؟
امیدوارم مردى در فدراسیون باشد که بابت این همه حق خورى از تیمها ، حداقل عذر خواهى خشک و خالى انجام دهد !!!؟؟؟؟
ولى بعید میدونم باشه کسى?
امیدوارم تاج بعد از چند شب خوشگذرانى با رئیس فیفا، یه کم هم به فکر وضعیت داورى این روزهاى فوتبال باشد که بعید میدونم کارى بلد باشه بکنه???»

Share