در همایش سراسری مسئولان استانی سازمان بسیج مداحان

هشدار مشاور فرمانده‌کل سپاه به مداحان|مشکلات ناشی از ناکارآمدی مدیران پیر دولت است

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه ضمن هشدار نسبت به برنامه های دشمن برای ایجاد فتنه داخلی گفت: مشکلات حاکم در کشور در پی مدیریت ناکارآمد مدیران پیر دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه در همایش سراسری مسئولان استانی سازمان بسیج مداحان و فعالان عرصه ستایشگری اهل بیت علیهم السلام با اشاره به اهمیت فعالیت هیات مذهبی اضهار داشت: امروز هیات مذهبی یکی از فرصت های نظام انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: منویات رهبر معظم انقلاب در دیداری که هرساله با جامعه مداحی دارند نشان از اهمیت این عرصه دارد؛ در کنار فرصت ها دشمن خیلی آرام و پنهان برنامه هایی را برای اثر گذاری در این عرصه به اجرا گذاشته است به طوری که هرکس متوجه این برنامه ها نمی شود.

مقدم فر با بیان اینکه دشمن می خواهد جلسات مذهبی را کم اثر کند افزود: در این میان رسالت بسیجیان جامعه مداحی بسیار مهم است و بسیج مداحان رسالت مراقبت را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه جامعه مداحی باید مراقب باشد که آلوده به نیرنگ های دشمن نشوند، اظهار داشت: در قشر مداح اهل بیت (ع) حساسیت ده برابر است، چرا که مداحان خود بر جامعه اثر گذارند.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: ذاکر اهل بیت (ع) به تنهایی یک رسانه چهره به چهره است. پس باید از این جایگاه اثر گذار مراقبت شود و بسیج مداحان باید در حفظ و حراست از این جایگاه پپرچمدار باشد.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج جامعه مداحان باید در برابر هجمه های دشمن قد علم کند و در برابر لجن پراکنی های رسانه ای همچون بی بی سی باید پاسخی شکننده دهد تا ذهن مردم نسبت به جامعه مداحی متشنج نشود.

مقدم فر به ظهور جریان های انحرافی در جامعه مداحی اشاره کرد و گفت: امروز جریان هایی همچون فرقه صادق شیرازی با پول های آلوده انگلیسی مداح جذب می کند و در کشور های اروپایی اقدام به برپایی هیئت می کند که حاصل این مراسمات چیزی جز تشیع انگلیسی نیست.

مشاور رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران خطاب به مداحان گفت: فعالان جامعه مداحی باید احتیاط کنند، عوامل بیگانه در انتظارند تا راه نفوذی پیدا کرده و ذاکر اهل بیت را به انحراف بکشانند.

وی با تاکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص عزاداری ها و برگزاری جلسات مذهبی افزود: توجه به بیانات رهبری این جامعه را از انحراف نجات می دهد؛ اینکه بسیاری از آسیب‌ها در عرصه مدیحه سرایی اهل بیت (ع) به وجود آمده حاصل بی توجهی به نصایح و هشدارهای علما و بزرگان است.

مقدم‌فر با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است، افزود: با این حال آشوب آفرینی امریکا و رژیم صهنونیستی در منطقه با هدف جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه های غرب در منطقه با شکست مواجهه شده است افزود:امریکا داعش را ایجاد کرد تا مردم را از اسلام بیزار کند و یک نفرت جهانی علیه اسلام شکل بگیرد از طرفی خواستند تا محور مقاومت را به وسیله این گروهک تروریستی نابود کند اما این پروژه شکست خورد به طوری که امروز ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با تروریست در جهان شناخته شده است.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه به برنامه های دشمن برای فتنه انگیزی در داخل کشور اشاره کرد و گفت: هدف دشمن القا این پیام است که برنامه های جمهوری اسلامی ناکارامد بوده و آینده ای برای آن متصور نیست که اینکار را با حرفهای عوام فریبانه انجام می دهد.

مقدم فر ضمن هشدار نسبت به برنامه های دشمن برای ایجاد فتنه داخلی در کشور افزود: امروز مشکلات حاکم در کشور در پی مدیریت ناکارآمد مدیران پیر دولت است؛ باید مسئولانی از جنس مردم در راس امور قرار بگیرند که مشکلات مردم را بفهمند و در جهت کاهش آنها قدم بردارند.

Share