دلخوش:

نظام نباید تاوان بی مدیریتی و کم کاری برخی مسئولان را پرداخت کند

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی کم کاری و بی مدیریتی از سوی برخی مسئولان، گفت: نظام و مردم نباید تاوان این کم کاری ها را پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سید کاظم دلخوش در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد با اشاره به وجود تعامل و همکاری مناسب در بین دستگاه های اجرایی این شهرستان، اظهار کرد: رسیدن به توسعه در سطح شهرستان صومعه سرا نیازمند وجود این تعامل و همچنین انجام وظایف سازمانی از سوی دستگاه ها است.

خدمت رسانی به مردم هدف اصلی مسئولان

وی با تأکید براینکه مسئولان نباید از جامعه و مردم فاصله بگیرند، افزود: مطالبات و انتظارات مردم از مسئولان نظام مقدس اسلامی با توجه به حضور همیشگی ملت در صحنه و پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه به حق بوده و مسئولان نیز با توجه به اینکه مسئولیت در این نظام شرعی و دینی است باید تلاش خود را برای حل مشکلات انجام دهند.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه دشمنان برای خدشه وارد کردن به نظام مقدس اسلامی، گفت: متاسفانه امروز القای شبهه از سوی دشمنان کارسازتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز نظام نباید تاوان بی عرضگی برخی از مسئولان را بدهد، تصریح کرد: اینکه هر مشکل و موردی همانند موسسات مالی غیرمجاز را که باید از سوی مسئولا ن امر توجه و حساسیت بیشتر به آن صورت می گرفت را تا قارچ گونه افزایش نیابد به پای نظام بگذاریم کاری اشتباه و نابخردانه است.

به گفته این مسئول به دلیل کم کاری، بی مبالاتی و مدیریت غلط از سوی برخی مسئولان نظام و مردم نباید متضرر شوند.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مسئول در سطح شهرستان به وظایف خود به درستی عمل نمی کنند و این موضوع سبب شده که مردم برای حل مسائل خود به ما مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: عملکرد مسئولان دستگاه ها نباید به گونه ای باشد که ما بجای پیگیری موضوعات کلان پاسخگوی عملکرد ضعیف آنها باشیم.

کمیته امداد حق خارج کردن هیچ مددجویی را از چرخه حمایتی خود را ندارد

وی با تأکید براینکه متاسفانه شرایط جامعه خوب نیست و مسئولان نباید قولی بدهند که توانایی انجام آن را ندارند، افزود: در سطح شهرستان نیز مسئولان و روسای دستگاه های مختلف نقاط قوت و ضعف را شناسایی و در صورت وجود کمبود و یا نیاز به امکانات آن را به مقامات ارشد شهرستان و نماینده جهت پیگیری ارائه کنند.

دلخوش در ادامه تأکید کرد: هدف اصلی همه مسئولان حل مشکلات و مسائل مردم  تلاش برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر است و در این راستا بی احترامی به مردم از سوی هیچ کسی پذیرفته نیست.

وی همچنین به خارج کردن بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در سطح شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: کمیته امداد حق نداره حتی یک نفر  را تا زمانی که به خودکفایی نرسیده از چرخه حمایت و پوشش خود خارج کند.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ایجاد اشتغال را از دغدغه های اصلی در سطح ملی، استانی و شهرستانی برشمرد و افزود: شهرستان صومعه سرا در حوزه گردشگری ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال دارد که از دستگاه های منابع طبیعی و میراث فرهنگی خواستار تعامل بیشتر در این زمینه برای جذب سرمایه گذار هستیم.

توجه ویژه به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال از سوی دستگاه ها

در ادامه این جلسه فرماندار صومعه سرا  با اشاره به نزدیکی هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حفظ و حراست از این سرمایه ملی را بسیار مهم عنوان و اظهار کرد: حراست و صیانت از منابع طبیعی و جنگلی تأثیرات در زندگی انسان دارد.

علی فتح اللهی با بیان اینکه برگزاری جلسات شورای اداری در راستا هماهنگی بیشتر بین دستگاهی و بیان برخی نکات اداری ، تذکرات و یادآوری ها برای مسئولان است، افزود: خدمات رسانی به مردم یکی از مهم ترین وظایف مسئولان است.

وی با تأکید براینکه مسئولان باید به استعلام سایر نهادها و دستگاه در اسرع وقت پاسخ دهند، گفت: پیگیری مصوبات جلسات و کارگروه ها باید از سوی دبیرصورت گیرد.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال باید توسط دستگاه متولی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دستگاه ها باید برنامه های مناسبی در راستای تحقق این موضوع داشته باشند.

وی در ادامه به نزدیکی سال نو و لزوم نظارت ویژه بر بازار شب عید و اماکن و مراکز خرید و فروش اقلام مورد نیاز مردم برای این ایام اشاره و تصریح کرد: دستگاه های متولی اعم از صنعت، معدن، بهداشت و سایر نهادها نظارت های ویژه ای در این ایام انجام دهند.

Share