مدیرعامل آبفای گیلان

موفقیت های شرکت مرهون تلاش یکایک همکاران است

حسینی ضمن تقدیر از کارکنان، کسب موفقیت های شرکت را مرهون تلاش یکایک همکاران در همه سطوح دانست و افزود: آبفای گیلان پتانسیل خوبی دارد و از نظر درجه تخصصی رتبه بسیار بالایی در سطح شرکت مهندسی آبفای کشور دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن به منظور تجلیل از بانوان همکار و همسران معاونین و مدیران آبفای گیلان با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران، بانوان همکار، همسران معاونین و مدیران همکار جشن باشکوهی برگزار شد.
سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به شخصیت والای حضرت زهرا (س) از ایشان بعنوان منشأ خوبی و نیکی یاد کرد و افزود: دوران عمر کوتاه و پربرکت ایشان مملو از آموخته ها و اندرزهاست.
مدیرعامل آبفای گیلان با ذکر این مطلب که ۱۴۵ نفر از همکاران شرکت آبفای گیلان از بانوان هستند تصریح کرد: بکارگیری بانوان در پستهای مدیریتی نشان از اعتماد به بانوان بوده که با توجه به دقت آنان در امور محوله منجر به افزایش راندمان کاری نسبت به آقایان می گردد.
وی همچنین ضمن تقدیر از کارکنان، کسب موفقیت های شرکت را مرهون تلاش یکایک همکاران در همه سطوح دانست و افزود: آبفای گیلان پتانسیل خوبی دارد و از نظر درجه تخصصی رتبه بسیار بالایی در سطح شرکت مهندسی آبفای کشور دارد و ارتباط دو سویه همکاران و مجموعه مدیریت و ارائه نظرات سازنده منجر به افزایش وفاق و همدلی کارکنان خواهد شد.

Share