با اصرار جمعی از نمایندگان:

موضوع حضور زنان در ورزشگاه در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار گرفت

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اصرار جمعی از نمایندگان نسبت به طرح مطالبه حضور زنان در ورزشگاه در کمیسیون متبوعش، از در دستور کار قرار گرفتن این موضوع خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احد آزادی‌خواه در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه بررسی مسائل و مشکلات حضور خبرنگاران زن و زنان در ورزشگاه‌ها در دستور کار این هفته کمیسیون فرهنگی قرار دارد، گفت: از آنجا که برخی از بانوان فراکسیون زنان تاکید و اصرار بر طرح مطالبه حضور زنان در ورزشگاه با وزیر ورزش و جوانان دارند، کمیسیون فرهنگی به دنبال ورود به ماجرا با هدف جلوگیری از ایجاد حاشیه و جنجال پیرامون این موضوع است لذا بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کمیسیون فرهنگی، موضوع ورود بانوان به ورزشگاه بررسی خواهد شد چراکه علاوه بر فراکسیون زنان برخی دیگر از نمایندگان این مطالبه را مطرح کرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین از ارائه گزارش ازسوی ریاست سازمان حج و زیارت درخصوص برنامه‌های حج تمتع سال  در ۹۷ در این هفته خبر داد و گفت: ارائه گزارش درخصوص فرآیند ثبت نام حج تمتع امسال، استقبال مردم از این مراسم و استقبال سعودی‌ها از تیم جمهوری اسلامی ایران در انتقال تفاهمنامه از جمله مواردی است که ریاست حج درباره آن‌ها در کمیسیون فرهنگی صحبت خواهد کرد.

Share