با حکم مدیرعامل آبفای گیلان

مدیر دفتر آمار و فن آوری اطلاعات آبفای گیلان منصوب شد

در راستای توجه ویژه مدیرعامل آبفای گیلان به انتصاب بانوان توانمند در مناصب مدیریتی لیلا آقایی پور بعنوان مدیر دفتر آمار و فن آوری اطلاعات آبفای گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای تغییر نگاه به حوزه بانوان توانمند و توجه ویژه به شایسته سالاری، این مهم در آبفای گیلان تحقق یافت و طی حکمی از سوی مدیرعامل این شرکت لیلا آقایی پور بعنوان سرپرست دفتر آمار و فن آوری اطلاعات آبفای گیلان منصوب شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به لزوم باور به توانمندی زنان در انتصابات افزود: با در پیش گرفتن این سیاست، نسبت به ارتقاء حوزه بانوان و سپردن مناصب مدیریتی به بانوان توانمند شرکت اقدام شد.

مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر از رضا سبحانی مدیر سابق دفتر آمار و فن آوری اطلاعات، با انتصاب لیلا آقایی پور بعنوان سرپرست دفتر آمار و فن آوری اطلاعات آبفای گیلان ، برای وی آرزوی توفیق برای پیشبرد برنامه های کاری در راستای اهداف شرکت نمود.

پیش از این لیلا آقایی پور رئیس گروه توسعه فناوری و زیرساخت شرکت بود.

گفتنی است به منظور بهره گیری بیشتر از ظرفیت بانوان توانمند در مناصب مدیریتی ۲۱ نفر از این بانوان در سطوح مختلف مدیریتی در شرکت منصوب شده اند.

Share