رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح

ما به احمدی نژاد شک نکردیم | مهندس موسوی از باطن احمدی‌نژاد خبر داشت

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: مهندس موسوی گفته بود که من از باطن احمدی نژاد خبر داشتم اما ما نداشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید حسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گوی تصویری با فارس گفت: می گویند مهندس موسوی گفته بود که من از باطن احمدی نژاد خبر داشتم اما ما خبر نداشتیم. احمدی نژاد با شعار امام، انقلاب، حزب الله ومحرومین آمد. با حرکت مثبت به سمت رهبری و تداوم انقلاب آمد. ما که ۴۰ سال کار سیاسی کرده بودیم و اعماق گروهک‌ها و جریان‌های فکری را می‌شناختیم نمی‌توانستیم به احمدی نژاد شک کنیم؛ ما به مشایی زود شک کردیم.

وی تصریح کرد: وزرای دوره اول دولت آقای احمدی نژاد وزرای خوب و انقلابی و کارآمد بودند. پیشنهادات هم پیشنهادهای خوبی بود و یارانه ها سهام عدالت در واقع برگشت ایران از سیاست لیبرالی به سمت عدالت در کشور بود. البته این دو طرح برای احمدی نژاد نبود اما او پذیرفت که انجام دهد.

فیروزآبادی همچنین درمورد اشتباهات رئیس دولت نهم و دهم در جریان انتخابات سال ۸۸ گفت: نتیجه انتخابات را که اعلام کردند آقای احمدی‌نژاد اجتماع میدان ولیعصر را تشکیل داد، مردم را جمع کرد و حرف‌های توهین‌آمیزی مطرح کرد. کسانی را که به موسوی رأی دادند خس و خاشاک خواند.

وی افزود:‌ من در جلسه شورای عالی امنیت به شدت به آقای احمدی‌نژاد اعتراض کردم که چرا در میدان ولیعصر به مردم توهین کردید.

Share