سخنگوی باشگاه سپیدرود:

فوتبال با کسی رفاقت دیرینه و تا ابد ندارد | بی اخلاقی رسانه ای به دور از معرفت است

سخنگوی باشگاه سپیدرود گفت: عنوان نمودن اختلاف در چنین شرایطی با توجه به دیدار حساس روز جمعه مقابل سایپا دور از اخلاق رسانه ای است و جز ایجاد ناآرامی، شبهه و تردید، ارمغان دیگری به همراه ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرهاد خراسانی، سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت در آستانه دیدار این تیم مقابل سایپای تهران و صحبت های منتشره حول محور این تیم طی روزهای اخیر به خبرنگاران گفت: تعدد نظرات متفاوت حول موضوعی در یک تیم و باشگاه یا به عبارتی یک خانواده که اهداف مشترکی را دنبال می کنند، به معنای اختلاف نیست و اصولا در یک خانواده و یا یک مجموعه چنانچه همه موافق باشند و اختلاف نظر نباشد باید به همه چیز آن شک کرد.

وی افزود: عنوان نمودن اختلاف در چنین شرایطی با توجه به دیدار حساس روز جمعه، ۴ اسفند مقابل سایپا دور از اخلاق رسانه ای است و جز ایجاد ناآرامی، شبهه و تردید، ارمغان دیگری به همراه ندارد و به دور از معرفت است لذا توصیه می شود آن قلم به دست عزیز بی اخلاقی رسانه ای خود را با عبارات سر و ته بسته ترویج ندهد، بلکه مبنای انتقاد خود را مستند و مستدل بیان کند که در مقابل، پاسخ مستند و مستدل دریافت نماید.

خراسانی خاطرنشان کرد: ورزش فوتبال علیرغم جذابیت فراوان با کسی رفاقت دیرینه و تا ابد ندارد و اصولا تعهدی به کسی نداده که تا پایان با او عقد اخوتی داشته باشد. در فوتبال هر آمدی، رفتی دارد و این یک امر عادی و طبیعی در فوتبال است و اتفاق جدیدی در فوتبال محسوب نمی شود و همه مربیان و بازیکنان به آن واقفند و نیاز به اینگونه بی اخلاقی های رسانه ای و بی معرفتی نیست.

Share