رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد:

فقدان مصوبه شورا برای اجرای BRT در سال ۹۱

سید امیرحسین علوی با تاکید برنداشتن مصوبه اجرای brt در سال ۹۱ تصریح کرد: قبل از اجرای طرح فوق باید نظریه کمیسیون حمل و نقل ترافیک استان اخذ و پس از بررسی جزییات در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای استان جهت طرح مجدد و اصلاح لازم برای تصویب نهایی به صحن شورا ارایه می شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ترغیب مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی یکی از شیوه های روان سازی ترافیک است، اذعان داشت: پس از طرح صدور مجوز احداث خط ویژه در یکی از جلسات کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورا در سال ۹۱، این طرح با ۴ رای موافق و ۳ رای مخالف، موافقت گردید.

سید امیرحسین علوی با تاکید برنداشتن مصوبه اجرای brt در آن سال تصریح کرد: قبل از اجرای طرح فوق باید نظریه کمیسیون حمل و نقل ترافیک استان اخذ و پس از بررسی جزییات در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای استان جهت طرح مجدد و اصلاح لازم برای تصویب نهایی به صحن شورا ارایه می شد.

وی افزود: این طرح باید درشورای پنجم به تصویب می رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پایان اظهار داشت: بحث کد اجرایی خط ویژه اتوبوس در سال ۹۳ دیده شد و در سال ۹۴ کد بودجه فاز یک و دو لحاظ گردید که براساس مصوبه شورای سوم نیاز به اخذ مصوب از صحن شورا بود که انجام نشد.

Share