رسانه برای حضور در شورا نیازی به دعوت ندارد

عضو شورای شهر رشت رسما از خبرنگار دیارمیرزا عذرخواهی کرد

زاهد تصریح کرد: من معتقدم که رسانه نیاز به دعوت ندارد و باید در جلسات حضور داشته باشند زیرا آگاهی حق مردم است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  در آخرین جلسه شورای شهر رشت در سال ۹۶ فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت بابت اتفاقات رخ داده در یکی از جلساتت شورا از خبرنگار دیارمیرزا عذرخواهی کرد.

فرها زاهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت در نشست خبری عصر امروز با اصحاب رسانه گفت: امیدوارم برای همه سال جدید یک سال خوب به همراه تحقق آرزوها باشد و سالی پر از آرامش و شادی را کنار هم داشته باشیم.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: البته در این جمع به صورت خاص به خانم فتوحی خبرنگار دیارمیرزا خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم ایشان از بنده کینه‌ای به دل نداشته باشند.

عضو شورای شهر رشت در مورد اتفاقات رخ داده در جلسه شورا که سبب ناراحتی و دلخوری سایر خبرنگاران نیز شده بود، گفت: در جلسه صحن علنی شورا که با تاخیر دو ساعته همراه بود، باعث شد که در مکالمه‌ای که بنده با ایشان داشتم، از این صحبت من که گفته بودم «چه کسی شما را دعوت کرده» و «می‌توانید تشریف ببرید» ناراحت شوند که از همینجا و تمام‌قد از خانم فتوحی برای این حرف عذرخواهی می‌کنم و معتقدم عذرخواهی باعث کاستی در فرد نمی‌شود و همیشه در این امر هیچ کوتاهی نخواهم کرد.

زاهد در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها باید شفاف و صادقانه در انتشار عملکردها اقدام کنند، افزود: وجود سایت‎ها و نشریات به انتقال سریع اطلاعات و هرچقدر این اطلاعات شفاف باشد امکان هرگونه اتفاق نامیمون و نامبارک نیز کمتر خواهد بود.

این عضو شورا تصریح کرد: من معتقدم که رسانه نیاز به دعوت ندارد و باید در جلسات حضور داشته باشند زیرا آگاهی حق مردم است و اینگونه جامعه‎ای مدرن‌تر و دموکرات‌تر را شاهد خواهیم بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه خودش نیز یکی از منتقدین تاخیرات طولانی مدت در آغاز جلسات شورای شهر رشت است، اظهار کرد: حتی در یک جلسه بخاطر همین تاخیر شورا را ترک کردم اما باید بگویم که در آن عمدی وجود ندارد چون جلسه صحن شورا عموما با جلساتی مانند کمیسیون ماده صد که ۵ عضو شورا در انجا حضور دارند تداخل دارد اما امیدوارم بتوانیم در این زمینه مدیریت لازم را انجام دهیم و شاهد چنین دلخوری‌هایی نباشیم.

وی ادامه داد: از هیچ رسانه‎ای ترسی ندارم و شفاف هستم و برای همه احترام قائل هستم و امیدوارم که این ارتباط دو سویه همچنان باقی بماند.

زاهد با بیان اینکه بنده دوست ندارم در پایان سال کدورتی وجود داشته باشد، گفت: امیدوارم سال جدید را با لبخندهایی که نشان از همراهی در توسعه شهر رشت است آغاز کنیم.

Share