همزمان با سراسر کشور؛

طرح مادران آسمانی با تجلیل از ۳۲۰ مادر شهید در گیلان برگزار خواهد شد

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از برگزاری طرح مادران آسمانی برای نهمین دوره در هشتمین سال با تجلیل از مادران شهدا در سراسر کشور خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهیار فتحی‌پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از برگزاری طرح مادران آسمانی برای نهمین دوره در هشتمین سال با تجلیل از مادران شهدا در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: این طرح به همت «ستاد طرح بین المللی مادران آسمانی» اجرا می گردد.

وی افزود: طرح «مادران آسمانی» در گیلان همزمان با سایر استان‌های کشور و در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به منظور تکریم منزلت و جایگاه مادران شهدا و تبریک روز مادر به نیابت از فرزندان شهیدشان برگزار می گردد.

فتحی‌پور همیچنین ادامه داد: در این طرح دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی گیلان به صورت گروهی با سرکشی از منازل ۳۲۰ مادر شهید از آنها تقدیر می کنند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در پایان با اشاره به اینکه همایش استانی طرح «مادران آسمانی» سال گذشته برای اولین بار در گیلان و در شهر ماسال اجرا شد، گفت: دومین همایش استانی این طرح به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به عنوان یکی از اعضای ستاد برگزاری طرح مادران آسمانی در روز شنبه ۱۹ اسفند ۹۶ در تالار فرشتگان صومعه سرا برگزار خواهد شد.

Share