استاندار گیلان:

صدا و سیما باید حرف‌های مردم را به مسئولان منتقل کند

استاندار گیلان رسانه را ابزاری به روز برای انجام امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: صدا و سیما باید حرف‌های مردم را به مسئولان منتقل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مصطفی سالاری در آیین افتتاح پروژه‌های فنی صدا و سیمای مرکز گیلان در رشت اظهار داشت: گیلان سرزمین فرهنگ و هنر است و هنرمندان بسیاری را به کشور معرفی کرده که خودش درخشیده‌اند.

استاندار گیلان رسانه را ابزاری به روز برای انجام امر به معروف و نهی از منکر دانست و ابراز داشت: صدا و سیما بستری است که دولت عملکردش را برای مردم تشریح کند و مردم نیز دولت را امر به معروف و نهی از منکر کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اعلام اینکه دولت در طول مدت فعالیت خود از انتقادات استقبال کرده است عنوان داشت: تمام قوا باید مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار بگیرند.

سالاری صدا و سیما را متعلق به مردم دانست و تصریح کرد: صدا و سیما باید حرف‌های مردم را به مسئولان منتقل کند و با این کار زمین ساز توسعه استان گیلان در همه ابعاد شود‌.

استاندار گیلان با اشاره به وجود هنرمندان کارآمد و باتجربه و با استعداد در استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم تا در ساخت تولیدات ملی از هنرمندان گیلانی بیشتر استفاده شود.

Share