حسن پورقربان:

شهرداری انزلی مالک پارک جنگلی نیست

پورقربان با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در پارک جنگلی اظهار کرد: مالک زمین رفته اداره مربوطه را که به احتمال زیاد منابع طبیعی باشد محکوم کرده و این یعنی شهرداری هزینه هایی که آنجا کرده باطل خواهد شد

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن پورقربان در یست و هشتمین جلسه شورای شهر انزلی با قدردانی از اعضای شورا به جهت تصویب کلیات بودجه ۹۷ اظهار کرد: بودجه کلیاتی دارد که سازمان شهرداری ها و دهیاری ها به استانداری ارائه می‌کند و استانداری نیز این کلیات را به شهرداری ها ابلاغ می‌کند.

شهردار انزلی با بیان اینکه در بخش فرهنگی و ورزشی در واقع به عنوان شبه ورزشی عمل می کنیم یادآور شد: این انتظار نباید وجود داشته باشد که خیلی حرفه ای در بعضی از موارد کار کنیم. در واقع متولی موضوعاتی که دوستان گاهی مطرح کردند ما نیستیم و شهرداری در این زمینه کمک می کند.

پورقربان با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در پارک جنگلی اظهار کرد: شهرداری اصلا مالک آن نیست و خبر موثق دارم که خود مالک زمین رفته اداره مربوطه را که به احتمال زیاد منابع طبیعی باشد را محکوم کرده و این یعنی شهرداری هزینه هایی که آنجا کرده باطل خواهد شد و چنین اتفاقاتی نیز در گذشته زیاد اتفاق افتاده است.

شهردار انزلی با بیان اینکه برای احداث پارکینگ طبقاتی از مردم پول گرفته شده است، تصریح کرد: وظیفه داریم طبق قانون برای پارکینگ احداث کنیم و یکی از راهکارها در خیابان های شلوغ ساخت پارکینگ طبقاتی است.

وی تصریح کرد: یکی از سرمایه گذاران اعلام آمادگی کرده است که در بحث ساخت پارکینگ طبقاتی با ما مذاکره کند.

Share