طی حکمی از سوی دکتر نوبخت

سیدرضا سیدانش عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه شد

معاون رئیس جمهور طی حکمی سیدرضا سیدانش را به عنوان عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، سیدرضا سیددانش به عنوان عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه منصوب شد.

در بخشی از این حکم خطاب به سیددانش آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و باعنایت به پیشنهاد دبیر شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه منصوب می‌شوید.

گفتنی است شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه، از فرهیختگان و اندیشمندان عالی رتبه کشورو استادان رشته های ارتباطات و نیز برجستگان حوزه رسانه تشکیل شده است.

به گزارش دیارمیرزا، سیدرضا سیددانش با ۲۲ سال سابقه کار، گوینده رسمی سازمان صدا و سیما بوده و در بیش از ۴۳۱ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی به عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و گوینده حضور داشته است.

سیددانش، در کارنامه خود عضویت در شورای سردبیری پایگاه‌های خبری، شورای فرهنگ و رسانه، مدیریت مرکز فرهنگی فجر، مرکز رسانه‌ای مهر، سرپرستی واحدهای شبکه استانی و عضویت در گروه مطالعاتی نخبگان را دارد.

این فعال فرهنگی و رسانه‌ای بین سال‌های ۷۷ تاکنون مدیر اجرایی، دبیر، مشاور و عضو گروه برپایی ۳۳۲ یادواره شهدا، سمینار، همایش و کنفرانس ملی و استانی نیز بوده است.

تهیه‌کنندگی فیلم مستند «زائر» و «عروج روح الله»، کارگردانی مستند «آن سر آسمان‌سای» با محوریت اربعین، نویسندگی ۴۲ عنوان مقاله در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی و نیز نویسندگی و تهیه‌کنندگی ویژه برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری، سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، انتخابات، روز جهانی قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن، هفته دفاع مقدس و… از دیگر فعالیت‌های سیددانش است.

همچنین وی هم‌اکنون مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه کشور است.

Share