پژمان نوری:

زور ملوان به سوت داوران نمی رسد | رئیس هیئت فوتبال گیلان ورود کند

در این سالها هر چه بیشتر تلاش کردیم بیشتر متوجه شدیم زور تیمهای مظلوم و نجیب مثل ملوان به «سوت داوران» نمی رسد و علیرغم اینکه با شرایط فعلی صعود به لیگ برتر بسیار سخت شده است اما باز هم به مدد هواداران و بازیکنان غیرتمندمان تا لحظه آخر می جنگیم و تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، پژمان نوری که این فصل تمایل چندانی به مصاحبه با رسانه ها از خود نشان نمی داد در پاسخ به پرسش های خبرنگار ما درباره وضعیت این فصل ملوان، امیدواری برای صعود و دلایل وقوع حواشی رفسنجان و اخراجش توسط داور؛ گفت: برای پاسخ به این سوالات بهتر است ابتدا نگاهی به گذشته بیاندازیم. دو فصل پیش و در حالیکه به گواه کارشناسان داوری برنامه های تلویزیونی ۱۱ پنالتی بعضاً بسیار واضح – و از جمله بازی سرنوشت ساز آخر – برای تیم ما گرفته نشد، در نهایت به خاطر یک گل زده کمتر به لیگ یک سقوط کردیم و کسی نبود که از حق ما و هواداران مان در برابر این جمله کلیشه ای « اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال است » دفاع کند، اگر اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است چرا این اشتباهات به نفع ما نبوده است.

قصد ندارم زیاد حرف بزنم

مصاحبه های من به عنوان نماینده بازیکنان هم که به مذاق بعضی افراد خوش نیامده بود و منجر به دوری من و مازیار در فصل گذشته از تیم شد. به همین دلیل من از ابتدای این فصل تصمیم گرفتم برای ادای دینی که به هواداران مان بر گردن دارم تنها روی انجام وظایفم به عنوان بازیکن درون زمین تمرکز کنم و در امور دیگر از جمله مصاحبه با رسانه ها ورود نکنم.

ترمز ملوان را می کشند

ما این فصل هم از همان ابتدا با مشکلات فراوانی روبرو بودیم و چون مانند بعضی از تیمها به منابع دولتی و یا بخش خصوصی متمول متصل نیستیم ناچار شدیم فصل را با عده ای جوان جویای نام که تا امروز غیرتمندانه برای زنده نگه داشتن امیدهای مردم انزلی تلاش کرده و جنگیده اند؛ شروع کنیم.  طبیعی بود که برای رسیدن به هماهنگی و فرم مطلوب به زمان بیشتری نیاز داشته باشیم. اما متاسفانه انگار جایی از درون این فوتبال نمی گذارند ملوان روی آرامش و خوشی را ببیند. هر بار که تیم ما در روند صعودی قرار گرفت و برای رسیدن به جمع مدعیان خیز برداشتیم ترمزمان را کشیدند!

با لطف داور محروم شدم

قصد اتهام زدن به جامعه شریف داوری را ندارم اما با توجه به آنچه در سالهای قبل بر سرمان آمده بعضی از این اتفاقات در ذهن مان شبهه ایجاد می کند. بطور مثال در بازی با صبای قم شاهد کلکسیونی از اشتباهات محرز داوری بودیم و به این ترتیب زمانی دو امتیاز از کف مان پرید که فرصتی برای جبران نبود. در بازی با مس رفسنجان هم وقتی توپ روی محوطه جریمه و در موقعیت خطرناک است آقای داور سوت پایان مسابقه را می زند! که همان توپ وارد دروازه شد و باعث اعتراض دسته جمعی بازیکنان ما به داور شد. آقای داور هم لطف کردند برای اینکه بقیه حساب کار خودشان را بکنند به من کارت زرد نشان دادند. آن هم در حالیکه من می دانستم با گرفتن کارت زرد بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز هفته بعد را از دست می دهم.

این صحنه را در عمرم ندیده بودم

اهالی فوتبال مرا می شناسند، همیشه سعی می کنم بازیکنان خودمان را دعوت به آرامش کنم اما یک جایی بازیکنان انتظار دارند به عنوان کاپیتان حق تیم را طلب کنم، بعد از سوت پایان بازی من فقط از داور خواستم که توضیح بدهد چرا چنین اشتباه بزرگی مرتکب شده است، او اگر قبل از زدن ضربه سوت پایان را می زد اتفاقی نمی افتاد اما به جرات می گویم هرگز ندیده ام ضربه خطایی ارسال شود و داور در موقعیت گل  سوت پایان بزند، داور بی دلیل کارت زرد اول را به من داد و از بازی بعد محروم شدم و از این بابت به شدت ناراحت بودم و اعتراض بیشتر من باعث شد مرا اخراج کند.

آقای الماسخاله ورود کنید

متاسفانه وقتی کسی نیست که از حق ما دفاع کند تا زحمات مجموعه بازیکنان و کادر فنی این گونه به هدر نرود، باید هم شاهد اینگونه رفتارها از جانب داوران آن هم در لیگ یک و بازیهایی که پخش مستقیم ندارند باشیم و آب از آب تکان نخورد! البته انتظار داریم آقای الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان پیگیر این موضوع باشند و دلیل این قضاوت های ناعادلانه را جویا شوند و به عنوان متولی فوتبال استان به این اشتباهات مکرر اعتراض کنند.

زور ما به سوت داوران نمی رسد

در مورد امیدواری به صعود هم باید بگویم ما در این سالها هر چه بیشتر تلاش کردیم بیشتر متوجه شدیم زور تیمهای مظلوم و نجیب مثل ملوان به «سوت داوران» نمی رسد و علیرغم اینکه با شرایط فعلی صعود به لیگ برتر بسیار سخت شده است اما باز هم به مدد هواداران و بازیکنان غیرتمندمان تا لحظه آخر می جنگیم و تلاش می کنیم.

Share