در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا مطرح شد:

زباله‌ها در آستارا باید مدیریت شوند | کاهش دو درصدی سرقت در آستارا

یونس رنجکش در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا با تاکید به مدیریت بخش زباله‌ها در این شهرستان، رسیدگی دستگاه های اجرایی را در این مورد ضروری دانست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا امروز به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

یونس رنجکش در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش آغاز سال نو و آرزوی تلاش‌های مضاعف برای سربلندی کشور، گفت: تفکر سیاسی بنده برای همه مشخص است اما به دنبال مدیران پویا و فعال فارغ از گرایشات سیاسی هستم.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اشاره به اینکه سعی کردم در انتخاب مدیران با نگاه مدبرانه عمل نمایم، تأکید کرد: ادارات شهرستان تا ۲۰ فروردین گزارشی از تقویم کاری در سالی که گذشت را ارائه دهند.

رنجکش همچنین ادامه داد: استاندار محترم با تصویب اعتبار در بخش ساماندهی سواحل کمک خوبی به ما کرد که برای این امر برنامه ریزی جامعی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شهر آستارا به همراه شهرهای رشت، لاهیجان و انزلی جزو شهرهای شب‌های روشن استان گیلان انتخاب شده است، افزود: در حال آماده سازی برای این مهم می باشیم.

فرماندار آستارا با تاکید به مدیریت بخش زباله‌ها شهرستان رسیدگی دستگاه های اجرایی شهرستان را در این مورد ضروری دانست.

دستگاه‌های اجرایی با مسافرین نوروزی برخورد مناسبی داشته باشند

در ادامه جلسه کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا ضمن تبریک ایام عید، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی با مسافرین نوروزی برخورد مناسبی داشته باشند.

در انتها سرهنگ پیشگر، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به کاهش دو درصدی سرقت و کاهش هشت درصدی نزاع و درگیری در آستارا، گفت: تا ۱۳ فروردین ۹۷ در محورها هیچ شخصی اجازه حمل چوب را نخواهد داشت.

پیشه گر از همشهریان درخواست کرد: شهروندان برای جلوگیری از سرقت اتومبیل شان، خودروهای خود را با دزدگیر و قفل پدال تجهیز کنند، تصریح کرد: از گذاشتن وسایل قیمتی در داخل خودرو خودداری شود.

Share