مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان

رونمایی از نرم افزار گیلداد | آمادگی جمعیت هلال احمر گیلان برای نوروز ۹۷

ولی پور با بیان اینکه این طرح از ۲۶ اسفند ماه آغاز می‌شود، افزود: طرح نوروزی با ۶۰۰ نیروی نجاتگر و ۱۵۰۰ نفر داوطلب جوان اجرا خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک پیشاپیش سال نو گفت: از زحمات همه کسانی که در یک سال در امداد رسانی همراه ما بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم این خانواده بزرگ با همدلی و مهربانی که دارد در سال جدید مایه امنیت خاطر و تامین آسایش خانواده‌ها و مسافران را فراهم کند.

مهدی ولی پور با بیان اینکه در سال ۹۶ بیش از  یک هزار و ۴۶۹ عملیات امداد و نجات انجام شده است، گفت: ۱۱ هزار حادثه دیده در سطح استان خدمات دریافت کردند که از این تعداد بیش از دو هزار نفر نجات یافتند و یک هزار و ۶۴۰ به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در مورد امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: ۵۰ دستگاه کامیون و ۵ تریلی از کمک های مردمی به ارزش ریالی ۶ میلیارد تومان ارسال شده است.

ولی پور در مورد آموزشهای انجام شده در سال ۹۶ گفت: در حوزه آموزش و پژوهش ۶۵ دوره با ۳ هزار بهره‌ور در آموزش همگانی ۵۳۸ دوره با ۱۳ هزار و ۷۹۴نفر بهره ور در آموزش‌های عمومی ۹ هزار بهره ور و در نهایت مهارت‌های داخلی ۵ هزار و ۱۸۲ بهره ور انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در جذب داوطلبان نیز اظهار کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۳۸۷ نفر به خانواده هلال احمر پیوستند.

وی در مورد خانه هلال احمر دهستان‌ها نیز گفت: در حال حاضر ۱۰۰ مرکز در دهستان‌های گیلان فعال هستند.ِ

ولی پور در ادامه سخنان خود به نوروز پیش رو نیز اشاره کرد و در مورد اقدامات نوروزی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر گیلان با ۱۰۶ پایگاه پست موقت و شعب در ایام نوروز به ارایه خدمات خواهند پرداخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه این طرح از ۲۶ اسفند ماه آغاز می‌شود، افزود: طرح نوروزی با ۶۰۰ نیروی نجاتگر و ۱۵۰۰ نفر داوطلب جوان اجرا خواهد شد.

ولی پور در مورد نرم افزار گیلداد نیز اظهار کرد: در این نرم افزار آیتم‌های ایمنی، سلامت محور و فرهنگی راه اندازی شده است و مسافران می‌توانند با نصب این نرم افزار به آموزشهای امداد و نجات، آشنایی با مناطق زیبای گیلان و شماره تلفن های ضروری دست یابند.

گفتنی است در پایان این نشست از پوستر گیلداد رونمایی شد.

Share