جعفرزاده ایمن آبادی:

روش کنونی برای عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی رفتاری از موضع ضعف است

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به اینکه دیگر نمی‌توانیم برای عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی گواهی پزشکی ارائه کنیم، این روش را رفتاری از موضع ضعف خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگویی با با اشاره به ضرورت تصمیم‌گیری در حوزه ورزش برای مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، گفت: یکبار برای همیشه مقامات ارشد نظام باید تکلیف این موضوع را روشن کنند و تصمیمی قاطع با حفظ اقتدار و عزت پرچم کشورمان در این زمینه اتخاذ شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزشکاران ما بیش از این نمی‌توانند در مواجهه با رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی گواهی پزشکی ارائه کنند و از حضور در میادین سر باز زنند، افزود: این رویه به هیچ عنوان برای ورزش پرافتخار و عزتمندانه ایران خوشایند نیست.

چرا موضع خود را علنی نمی‌کنیم و پای هزینه‌هایش نمی‌ایستیم

وی تصریح کرد: چنانچه قرار به عدم رویارویی و به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی در محافل بین المللی است باید این مسئله را به صورت علنی عنوان کنیم و پای تمام هزینه‌های آن بایستیم پس چه ضرورتی دارد هربار با سیاستی خوار و خفیف به بهانه‌های پزشکی آبروی خود را به خطر بیندازیم و از اعتقادمان دفاع نکنیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس اظهار کرد: در مسابقات جهانی تکواندو اسرائیلی‌ها ۴ مدال دارند اما این مدال‌ها را از عدم رویارویی با مبارزان ایرانی با خود کسب کرده‌اند.

جعفرزاده ایمن آبادی تأکید کرد: به هیچ وجه با شانه خالی کردن و گرفتن گواهی پزشک برای عدم مواجهه با حریفان رژیم صهیونیستی به هیچ وجه موافق نیستم و ای کاش علیرضا کریمی هم کشتی‌گیر روس را با اقتدار شکست می‌داد و رسما اعلام می‌شد که با کشتی‌گیر اسرائیلی مبارزه نمی‌کند؛ آنوقت این تصمیم اثری بسیار بیشتر در محافل بین المللی از خود به جای می‌گذاشت.

سران سه قوه تکلیف را یک‌سره کنند

وی ادامه داد: به هر حال این شیوه‌‎ها در محافل ورزشی بین المللی کاملا رو شده لذا سران سه قوه باید با ارائه پیشنهادی و در صورت ضرورت با کسب نظر از مقام معظم رهبری تصمیمی در خور اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کنند و این رفتار از موضع ضعف را کنار بگذاریم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی تأکید کرد: پس از گذشت ۴ دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی امروز زمان آن فرا رسیده است که موضع خود را در دنیا نسبت به رژیم صهیونیستی در محافل ورزشی روشن کنیم و بردن گواهی پزشک و بهانه‌ کردن دل درد و سر درد را برای عدم رویارویی با اسرائیلی‌ها را کنار بگذاریم.

Share