مدیرکل میراث فرهنگی گیلان

رئیس سابق میراث فرهنگی شهرستان شفت به استخدام دانشگاه علوم پزشکی درآمده است

علیزاده گفت: رئیس سابق میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شفت به استخدام دانشگاه علوم پزشکی درآمده و ظرف دو روز آینده رئیس جدید در شهرستان شفت معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا علیزاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عدم حضور یک نماینده میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در شهرستان شفت اظهار کرد: رئیس سابق اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شفت به استخدام دانشگاه علوم پزشکی گیلان درآمده است و آن دستگاه منتقل‌شده است.

وی بابیان اینکه رئیس سابق میراث فرهنگی در شفت یک نیروی قراردادی بود، افزود: حدود سه روز هست که اداره میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری بدون رئیس مانده و حداکثر ظرف دو روز آینده رئیس جدید میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در شفت معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان بابیان اینکه کارهای ستادی میراث فرهنگی مرکز محور دنبال می‌شود، گفت: با توجه به‌قرار گرفتن در آستانه عید نوروز هیچ نگرانی از بابت نداشتن رئیس در ادارات شهرستانی وجود ندارد.

علیزاده بابیان اینکه مدیریت میراث فرهنگی در شهرستان‌ها اقداماتی در حد هماهنگی را بر عهده دارد، تصریح کرد: همه کارها و وظایف در ستاد تسهیلات سفر استان و شهرستان‌ها مشخص و مبین شده و کمترین نگرانی در شفت وجود دارد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های ستاد هماهنگی سفر در استان و شهرستان‌ها در نیمه دوم اسفند، افزود: همه وظایف در استان و شهرستان‌ها در رابطه به ستاد تنظیم بازار و شورای ترافیک توسط استاندار در استان و فرمانداران در شهرستان‌ها مشخص‌شده و هیچ نگرانی در رابطه با تسهیلات خدمات سفر در سطح استان وجود ندارد.

Share