طعنه کریمی به فدراسیون فوتبال

درگیری لفظی علی کریمی با رئیس هیات فوتبال خراسان

پس از پایان دیدار تیم‌های پدیده خراسان و سپیدرود رشت علی کریمی با رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، در دقیقه ۹۰ دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و پدیده خراسان در حالی که تیم رشتی با یک گل از میزبانش عقب بود،‌ میثم تهیدست، هافبک تیم سپیدرود دروازه پدیده را باز کرد، اما داور این صحنه را آفساید تشخیص داد.

پس از پایان این دیدار علی کریمی، سرمربی سپیدرود به شدت نسبت به اینکه چرا اسکوربورد ورزشگاه امام رضا (ع) صحنه آفساید را نشان نداده معترض بود و در این هنگام به محمدمهدی برادران، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت که چرا این صحنه را روی اسکوربورد نشان نداده‌اید؟! برادران در پاسخ به کریمی گفت: درست صحبت کنید! مثل اینکه کسی جواب شما را نمی‌دهد دور برداشته‌اید!

درگیری لفظی کریمی و محمدمهدی برادران با وساطت حاضرین در راهروی ورزشگاه امام رضا (ع) به پایان رسید.

رئیس هیئت فوتبال خراسان: کریمی فنی نمی‌تواند تیمش را بالا بکشد، می‌خواهد با جوسازی این کار را کند


رئیس هیئت فوتبال خراسان دلیل درگیری لفظی‌اش با علی کریمی را شکست تیم سپیدرود عنوان کرد.

محمدمهدی برادران، رئیس هیئت فوتبال خراسان پس از درگیری لفظی که با علی کریمی در مورد عدم پخش صحنه گل آفساید اعلام شده سپیدرود داشت، گفت: کریمی می‌گوید هیئت فوتبال باید صحنه‌های حساس را روی اسکوربورد پخش کند،  کجای آیین‌نامه چنین چیزی آمده است؟ او می‌خواهد با این جوسازی‌ها تیمش را بالا بیاورد.

وی ادامه داد: تیم سپیدرود از ما انتظار بی‌جا دارد. کریمی نمی‌تواند تیمش را فنی بالا بکشد،‌ می‌خواهد با جوسازی این کار را بکند! من از او شکایت دارم، کریمی به من توهین کرده است.

جادوگر با رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی آشتی کرد

مربی تیم فوتبال سپیدرود پس از مواجهه با درخواست خبرنگاران برای مصاحبه، واکنش جالبی از خود نشان داد.

او هنگام رویارویی با خبرنگاران برای مصاحبه به آنها گفت: من اگر صحبت کنم،‌ جریمه می‌شوم. الان آخر سال است و فدراسیون فوتبال پول ندارد، به همین خاطر فعلاً صحبتی نمی‌کنم!

پس از آن کریمی، برادران و یکی از قاضی‌های حاضر در ورزشگاه به یک اتاق رفتند که مقابل اتاق، مأموران زیادی حضور داشتند. آنها اجازه عکس‌ و فیلم‌برداری به کسی ندادند. کریمی و برادران سپس با هم آشتی کردند و کنار هم از این اتاق خارج شدند.

Share