یک عده سریع می‌گویند ما هستیم!

حیدری: جانشینی خادم را قبول نمی‌کنم

علیرضا حیدری در رابطه با مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرپرستی فدراسیون کشتی گفت: اگر به من بگویند جای خادم بیایم، اصلا قبول نمی کنم چون منابع مالی که رسول دارد و از آن ها استفاده می‌کند را من ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، علیرضا حیدری در رابطه با مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرپرستی فدراسیون کشتی گفت: اگر به من بگویند جای خادم بیایم، اصلا قبول نمی کنم چون منابع مالی که رسول دارد و از آن ها استفاده می‌کند را من ندارم.

وی ادامه داد: ممکن است بتوانم کشتی را اداره کنم اما نمی توانم مانند رسول کشتی را اداره کنم. پس چه دلیلی دارد من بیام جای خادم. او بهتر از بقیه این کار را انجام می دهد.

دارنده شش مدال المپیک و جهان تصریح کرد: من زیر پرچم کشتی هستم. این بد است که یک عده وقتی می بینند کشتی به مشکل خورده سریع می گویند، ما هستیم. هر کسی را بخواهند می آیند سراغش و نیازی به این کار نیست.

وی تاکید کرد: به نظر من، از صحبت های خادم سوء تعبیر شده است. وی نگفته است که با رژیم صهیونیستی مسابقه بدهیم یا ندهیم. خادم گفته اگر مسابقه ندهیم، این موضوع منجر به جریمه و محرومیت می شود.

رییس کمیته کشتی پهلوانی اتحادیه جهانی کشتی، خاطر نشان کرد: این کار در قد و قواره‌های وزارت ورزش نیست. خادم می‌گوید اگر نمی‌خواهید مسابقه بدهید، فقط کشتی گیر، مربی اش و آن ورزش نباید محروم شوند.

رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی افزود: برای مناسبات بین المللی خیلی خوب شد که آقای روحانی با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار کرد اما به لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی وقت ملاقات ندادند. خب این باعث ناراحتی لالوویچ شده است. خادم ۳۰ سال ثابت کرده با شما بوده و دشمن نیست پس حمایتش کنید.

وی در پایان گفت: خادم درگیر این مسائل معنوی و مادی است و دارد اذیت می شود و بعد از کشتی توقع دارند باعث آبروی مملکت هم شود و از سوی دیگر وزیر ورزش و جوانان اگر به شخصه تمایل به بازگشت خادم دارد نمی توان صرفا به اعلام مخالفت با استعفاء اکتفاء کرد و باید در این زمینه قدمی عملی برداشت.

Share