سخنگوی باشگاه سپیدرود:

حق تخریب به کسی نمی دهیم | ناآرام، همان حاشیه سازان بودند

خراسانی در مورد اتفاقات و حواشی از پیش طراحی شده اخیر بیان داشت: ما نباید انتظار داشته باشیم که همه موافق برنامه و سیاست‌های باشگاه باشند در غیر اینصورت اگر همه موافق باشند حتما یک جای کار لنگ میزند. همه حق انتقاد دارند اما حق تخریب به کسی نمی دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرهاد خراسانی سخنگوی باشگاه سپیدرود در خصوص اخبار و حواشی روزهای منتهی به پایان سال و اوضاع و احوال تیم، گفتگوی مفصلی انجام داد که در ادامه خواهید خواند.

وی گفت: قبل از هر چیز، پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز را به همه طرفداران و عاشقان واقعی سپیدرود که در این مدت، باشگاه خودشان را تنها نگذاشتند و با حمایت قاطعانه و همه جانبه ،چه حضورا و غیابا و چه کتبا و شفاها صفای نیت خود را خالصانه ابراز نمودند، تشکر و قدردانی مینمایم.

خراسانی در ادامه صحبتهایش گفت: دکتر تن زاده در این روزهای حساس و پایانی نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند.

خراسانی گفت: باشگاه همه تلاش خود را صرف موفقیت تیم جهت حضور پر قدرت در ادامه دیدارهای اتی میکند و توجهی به شایعات و حواشی نداشته اما انها را کامل تحت کنترل خود دارد و هدایتشان می‌کند.

خراسانی در مورد اتفاقات و حواشی از پیش طراحی شده اخیر بیان داشت: ما نباید انتظار داشته باشیم که همه موافق برنامه و سیاست‌های باشگاه باشند در غیر اینصورت اگر همه موافق باشند حتما یک جای کار لنگ میزند. همه حق انتقاد دارند اما حق تخریب به کسی نمی دهیم و به شدت جلویشان می‌ایستیم و عقب نشینی در کارمان معنا ندارد.

خراسانی در ادامه گفت: طی هفته های اخیر بعضی ها با استفاده از پخش اخباری کذب در فضای مجازی با نوع جدیدی از نگارش و غلط املایی، سعی در ایجاد یک فضای التهاب و نگرانی در باشگاه را داشته اند و البته نیز مشخص شد که چه فردی این سناریو را ویرایش نموده و با مستمسک قراردادن به اعضای محترم هیات مدیره باشگاه، عملا نشان دادند که این گروه مردودین در این برهه از زمان نیاز دارند که تحت شرایطی با هم همسو و هم سفره باشند و با این ترفند ناموفقی که این اواخر منجر به شکستشان شد کاملا هدف پلید خود را هویدا نموده و نشان دادند بدنبال قدرت و باج خواهی هستند که انشالله در فرصت مناسب بجهت روشن شدن اذهان طرفداران تیم، در صورت تکرار، نسبت به اعلام نام مخفف شان مبادرت خواهیم نمود.

خراسانی همچنین بیان داشت: دکتر تن زاده انسان شریف و دل رحمی است والا هر شخصی جای ایشان بودند تصمیم قاطع تری نسبت به این افراد میگرفتند.

خراسانی در ادامه گفت: بقای امروز باشگاه بزرگ سپیدرود، نتیجه زحمات و تلاش دیروز پیشکسوتانی است که تمام جوانی خود را به پای این تیم گذاشتند و متاسفانه تعدادی از این عزیزان هم امروز در بین ما نیستند و بنابراین اجازه نخواهیم داد این امانت و میراث گرانبها در ید افرادی قرار گیرد که با سوء نیت قصد دارند از نام بزرگ سپیدرود، نارسایی های مالی و شخصیتی خود را جبران نمایند ولیکن دکتر تن زاده و همکارانشان حافظ این میراث هستند و در حفظ ان با کسی تعارف ندارند.

خراسانی همچنان اظهار کرد: دکتر تن زاده بنا به تعهدی که نسبت به بازیکنان داشتند ۴۵ درصد از مبلغ قرارداد را به انان و با رعایت اولویتها پرداخت نمودند و به همین ترتیب به اولویت‌های بعدی هم در اولین زمان ممکن رسیدگی و اقدام خواهند نمود.هر چند بعضا دولت هم در واریز و پرداخت حقوق گاهی تاخیر و تعلل دارد اما انصافا پرداختهای باشگاه بعنوان بخش خصوصی و غیر دولتی با توجه به روزهای پایانی سال و حجم تراکم کاری بانکها قابل تمجید و تقدیر است.

خراسانی همچنین در پایان از اقدامات اجرایی باشگاه طی این مدت، به همکارمان گفت: ما در این مدت اقدامات خوبی در جهت شفافیت مالی، ایجاد و اجرای برنامه های اکادمی، تهیه و مکان یابی جهت ایجاد کمپ ورزشی، رفاهی، اقامتی و اموزشی، ایجاد ساختار و چارت باشگاه و همچنین در بحث انضباطی، اقدامات موثر و قابل دفاعی در جهت جلوگیری از پاره ای انحصار طلبی و بعضا خود خواهی های افراد انجام دادیم که در فرصت مناسب به تشریح ان خواهیم پرداخت.

Share