رئیس هیات بسکتبال رشت:

جشن همدلی خانواده بسکتبال انگیزه ما را برای خدمت دو چندان کرد

یونس پور، رییس هیات بسکتبال گیلان گفت: بسیار خرسندم که اولین دیدار با خانواده بسکتبال در جشن همدلی انجام شد، از حضور پور شور همه میزبانان واقعی ،اهالی بسکتبال تقدیر و‌تشکر می نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مهدی یونس پور، رییس هیات بسکتبال رشت گفت: بسیار خرسندم که اولین دیدار با خانواده بسکتبال در جشن همدلی انجام شد، از حضور پور شور همه میزبانان واقعی ،اهالی بسکتبال تقدیر و‌تشکر می نماییم.
جشن همدلی خانواده بسکتبال گیلان همه هیجان را با هم داشت، از حضور پرشمار اهالی بسکتبال گرفته تا رونمایی از پیراهن بسکتبالی سپیدرود و از وفاق و همدلی گرفته تا شعف با هم بودن همه خانواده از آستارا گرفته تا رودسر که نمایان گر شوق رشد و حیات دوباره در این هیات بود.
وی افزود: در این جشن بزرگ نگاه خاص و اعتماد در چشمان اهالی بی اعتماد بسکتبال برق می زد، برقی که نشان می داد دوباره اعتماد به بسکتبال بازگشته، توجه به این نکته لازم است که عمر هیاتهای استان و رشت به یک سال هم نمی رسد اما وفاق و همدلی و صراحت کلام تا حدی است که گویا سالهاست همدیگر را می شناسند.
رئیس هیات بسکتبال رشت، با بیان اینکه خدا را شاکرم که اولین دیدارم با اهالی بسکتبال در جشن همدلی بود افزود: به کاری که آغاز کردیم ایمان داریم و در ذهن ما برگزاری این مراسم در روزی خاص که دربی برگزار می شد، خوب و منطقی بود و خرسندیم که اعتماد ما به تفکر و شناخت و مطالعه ما در خصوص اهالی بسکتبال درست بود، رشته ای آکادمیک که باید افرادی خاص با تفکرات خاص داشته باشد.
وی افزود: نمی‌خواهم از اشخاص نام‌ ببرم، چرا که نگرانم اسمی از یاد برود، لازم می دانم در مرتبه اول از اهالی بسکتبال، کمیته های داوران، مربیان و بازیکنان و‌خصوصا پیشکسوتان ذخایر اصلی و ارزشمند تقدیر و تشکر کنم.
رئیس هیات بسکتبال رشت تصریح کرد: نمایندگان فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان و مشاورانشان، ملی پوشان ارزشمند اصغر کاردوست و مجتبی بردبار همه و‌همه گرما بخش مراسم بودند.
یونس پور با بیان اینکه دکتر تن زاده کار بزرگ و ارزشمندی را رقم زد، افزود: رونمایی از لباس بسکتبالی سپیدرود و‌ عملا ورود باشگاه سپیدرود در عرصه بسکتبال، اتفاق خوب و بزرگی بود و‌موجب ایجاد انگیزه در نسل جوان خواهد شد و از این ایجاد انگیزه بسیار خرسندم.

وی ضمن قدردانی از مهندس جعفرزاده به دلیل حمایت از این جشن و حضور باشگاه سپیدرود، گفت: مهندس جعفرزاده در سخنان خود به همدلی اشاره کرد و بیان کرد که همدلی در تمام امور موجب رشد و ارتقا می شود و می تواند مجموعه را طرقی دهد ، بنده هم معتقدم که به درستی چنین است و اهالی بسکتبال با حضورشان این مفهوم را تثبیت کردند.

یونس پور در پایان گفت: اتفاقات خوب و خبرهای خوب از تلاش و پشتکار نشات می گیرد و طی چند جلسه ای که با کمیته های شهرستان رشت داشتم به این مهم پی بردیم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار بسکتبال رشت ، گیلان و ایران باشد

Share