معاون سیما:

جام‌جهانی قطعا پخش می‌شود | «سرزمین کهن» از نظر صداوسیما مشکلی ندارد

معاون سیما درباره سرانجام پخش سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و همچنین تدارک تلویزیون برای بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مرتضی میرباقری در گفت‌وگویی درباره خرید حق پخش مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: در ارتباط با حق پخش بازی‌های جام جهانی همه شرایط فراهم شده است. به حوزه‌هایی که روبه‌رو هستیم باید سفرهایی داشته باشیم و تعیین تکلیف کنیم که همه انجام شده است و یقینا پخش بازی‌ها را خواهیم داشت اما از نظر هزینه‌، برایمان مهم است با چه حوزه‌ای مذاکره کنیم. مسلما به دنبال منافع خودمان هستیم که هزینه کمتری برای حق پخش بدهیم؛ در حالی که حوزه‌هایی که اولین پیشنهاد را به ما داده‌اند مطرح کرده‌اند صرفا از ما خریداری کنید.

میرباقری همچنین تأکید کرد: چند جایگزین برای خریداری حق پخش بازی‌ها وجود دارد و یقینا برنامه‌ها با مناسب‌ترین قیمت پخش خواهد شد.

از نظر صداوسیما «سرزمین کهن» مشکلی برای پخش ندارد

معاون سیما در بخش دیگری از گفت‌وگویی در پاسخ به پرسشی درباره حمایت تلویزیون از سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی و وضعیتی که اکنون دارد و اینکه آیا این سریال سرانجام پخش خواهد شد، گفت: «سرزمین کهن» از نظر ما برای پخش هیچ مشکلی ندارد و دوستانی که با فرهنگ هموطنان لر ما آشنایی دارند، پیشنهاد یکسری اصلاحات را داشتند که فرصت نکرده‌اند دقیق آن‌ها را اعلام کنند. از نظر ما هر اصلاحی که آن‌ها بدهند انجام می‌دهیم. این پیشنهاد زمانی را نخواهد گرفت. فقط هنوز اعلان اصلاحات صورت نگرفته است.

میرباقری همچنان تأکید کرد: از نظر رسانه ملی «سرزمین کهن» مشکلی برای پخش ندارد. دوستانی معتقدند برخی حساسیت‌ها وجود دارد و ما نیز گفتیم که فرصتی داده شود تا اعلام کنند. در این راستا بنا شد تیمی از مجلس به سیمافیلم برای بازدید بیایند اما به دلیل اینکه با بودجه سال ۹۷ برخورد کرد این تیم مشترک هنوز نتوانسته است جلسه را برگزار کند.

Share