در نوروز 97

تورهای رشت گردی برای مسافران نوروزی راه اندازی خواهد شد

میرزایی به برگزاری تورهای رشت گردی اشاره کرد و افزود: برگزاری تورهای رشت گردی در بافت تاریخی شهر و بناهای ثبتی، روستاهای هدف گردشگری و برگزاری تورهای مذهبی در امکان مذهبی از دیگر برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی گفت: شهرستان رشت از شهرستان های مهم گردشگری در کشور است که هر ساله پذیرای میلیونها مسافر و گردشگر می باشد.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه خدمات مطلوب برای اسکان گردشگران از اولویت اداره گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان رشت است، افزود: با فراهم نمودن فضای آرام و مناسب برای مسافران موجب می شود تا گردشگران خاطره ای خوش از این شهرستان برای خود رقم بزنند و نیز انگیزه بهتر برای بازدید دوباره در طول سال و معرفی شهرستان و جاذبه های گردشگری به سایرین را داشته باشند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت به اهداف ستاد اجرایی اشاره نمود و افزود: هدف ما در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، آماده سازی امکانات رفاهی و خدماتی، اجرای نمایشگاهای صنایع دستی، انواع غذاهای محلی، برگزاری جشنواره ها و اجرای مراسم آیینی در موزه میراث روستایی در پارکها و ورودی های شهرستان است که با کمک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و شورای اسلامی شهر و در بخشهای مختلف این شهر به کمک بخشداران و با حمایت فرماندار شهرستان صورت می پذیرد.

وی گفت: در ورودی شهرستان راه اندازی مراکز اطلاع رسانی گردشگری در جهت معرفی جاذبه ها صورت میگیرد تا مسافران‌ می توانند از جاذبه ها بازدید نمایند و این امر سبب ماندگاری مسافر در این شهر خواهد شد.

میرزایی به برگزاری تورهای رشت گردی اشاره کرد و افزود: برگزاری تورهای رشت گردی در بافت تاریخی شهر و بناهای ثبتی، روستاهای هدف گردشگری و برگزاری تورهای مذهبی در امکان مذهبی، خواهر امام، امامزاده هاشم، امامزاده قاسم چولاب کوچصفهان و سایر بقاع متبرکه از دیگر برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر خواهد بود.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی شهرستان در جهت تامین امنیت مسافران و گردشگران گفت: تامین امنیت از موارد مهمی است که سبب افزایش ماندگاری مسافر در شهرستان است.

Share